Zarządzanie projektem marketingowym na przykładzie akcji promocyjnej organizowanej przez Optimus S.A. "Odjazdowa promocja zimowa"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Bukowski, Tomasz
dc.date.accessioned 2015-01-13T13:28:54Z
dc.date.available 2015-01-13T13:28:54Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8403
dc.description.abstract Tematyką pracy jest zastosowanie wiedzy z zakresu zarządzania projektami do realizacji celów promocyjnych w przedsiębiorstwie. Poddając analizie koncepcję marketingu - mix i jej poszczególne elementy takie jak: produkt, promocja, cena czy dystrybucja można wykazać, jakie znaczenie dla strategii oraz w działaniu przedsiębiorstwa stanowi marketing. Wykorzystując narzędzia promocji w odpowiednim powiązaniu z pozostałymi elementami marketingu - mix można uzyskać efekt synergii i doprowadzić do wzrostu sprzedaży, wzmocnienia wizerunku, czy zwiększenia udziałów w rynku. Przykładem zastosowania rozwiązań zarządzania projektami w marketingu jest opisana w części praktycznej akcja promocyjna, przygotowana podczas pracy zawodowej w firmie Optimus S.A. Dzięki określeniu celów strategicznych dla przedsiębiorstwa, jakim było zatrzymanie spadku liczby partnerów handlowych i wykorzystanie technik zarządzania projektami do prowadzenia działań promocyjnych, udało się uzyskać wzrost sprzedaży w perspektywie najważniejszego kwartału w roku 2006. Praca składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym zostały wymienione i opisane poszczególne elementy kompozycji marketingu- mix. Drugi rozdział przedstawia metody stosowane w zarządzaniu projektami. Poprzez wyszczególnienie i opis etapów zarządzania przedsięwzięciem, takich jak rozpoznanie, planowanie, realizacja i zamknięcie przedstawione zostały najważniejsze aspekty prowadzenia projektu. Rozdział trzeci stanowi opis akcji promocyjnej zrealizowanej z wykorzystaniem metod zarządzania projektami dla firmy Optimus S.A. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject promocja pl
dc.subject komunikowanie marketingowe pl
dc.subject kampanie promocyjne pl
dc.subject zarządzanie projektem pl
dc.title Zarządzanie projektem marketingowym na przykładzie akcji promocyjnej organizowanej przez Optimus S.A. "Odjazdowa promocja zimowa" pl
dc.title.alternative Project management in the field of marketing based on a example of promotion activity organized for Optimus S.A. named „Odjazdowa promocja zimowa” pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info