Analiza rynku jubilerskiego w Polsce, z wyszczególnieniem biżuterii ślubnej oraz projekt i implementacja sklepu internetowego dla jednego z czołowych producentów

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Batko, Bogdan
dc.contributor.author Jachim, Konrad
dc.date.accessioned 2015-01-13T14:21:13Z
dc.date.available 2015-01-13T14:21:13Z
dc.date.issued 2007 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8495
dc.description.abstract Niniejsza praca badała rynek jubilerski w Polsce, z wyróżnieniem biżuterii ślubnej, oraz przedstawiała procedury związane z wdrożeniem i implementacją sklepu internetowego dla jednego z czołowych producentów. Obydwie hipotezy zawarte we wstępie pracy zostały udowodnione. Hipoteza pierwsza, dotycząca prowadzenia sprzedaży internetowej jako sposobu zdobywania nowych klientów, zwiększania produkcji oraz rozpoznawalności marki została udowodniona podczas analizy sektora sklepów internetowych oraz analizy elementów marketingu-mix. a dokładniej promocji. Hipoteza druga została potwierdzona w rozdziale dotyczącym projektu i implementacji sklepu internetowego opartego na platformie osCommerce, który opisywał prostotę implementacji, administrowania oraz niskie koszty prowadzenia takiej formy sprzedaży. Po zanalizowaniu wszystkich czynników zawartych w pracy, przedsięwzięcie wprowadzenia sklepu internetowego dla firmy Łazur Sp.j. w formie sprzedaży detalicznej jest jak najbardziej uzasadnione. Przekonują o tym zarówno pozytywne prognozy rozwoju całego sektora jaki i opisywanej firmy. Z rozmowy z właścicielem firmy wynika, iż istnieje wielu potencjalnych klientów pytających o możliwość złożenia zamówienia indywidualnego bezpośrednio u producenta. Problem ten, w pełni rozwiązałby sklep internetowy z uwagi na dotychczasowy brak możliwości realizacji pojedynczych zamówień ostatecznych odbiorców. Zaprojektowany sklep internetowy będzie wprowadzony po okresie sezonu wakacyjnego, tak aby firma mogła przygotować się do realizacji zwiększonej liczby zamówień o charakterze indywidualnym. Wszystkie dane zawarte w pracy są aktualne i zostały udostępnione dzięki uprzejmości właściciela firmy Łazur Sp.j. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject rynek jubilerski pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject sklep internetowy pl
dc.title Analiza rynku jubilerskiego w Polsce, z wyszczególnieniem biżuterii ślubnej oraz projekt i implementacja sklepu internetowego dla jednego z czołowych producentów pl
dc.title.alternative Polish jewelry market analysis with specification of bridal jewelry as well as project and implementation of on-line store for one of the leading producers pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info