Marketynh u banku : Navchalʹno-metodychnyy posibnyk dlya samostiynoho vyvchennya dystsypliny

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Nikitin, A.V.
dc.contributor.author Ivanova, T.H.
dc.contributor.author Britchenko, I.G.
dc.contributor.author Momot, O.M.
dc.date.accessioned 2016-04-21T11:12:55Z
dc.date.available 2016-04-21T11:12:55Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Marketynh u banku: navch.-metod. posib. dlya samost. vyvch. dysts. / A.V. Nikitin, T.H. Ivanova, I.G. Britchenko, O.M. Momot ; za zah. red. A.V. Nikitina. — K. : KNEU, 2010. — 474, [6] s. pl
dc.identifier.isbn 978-966-483-359-9
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8980
dc.description.abstract Edukacyjno metodyczny przewodnik do samodzielnej nauki przedmiotu "Marketing w banku" jest przygotowany dla studentów studiujących według planu studiów licencjackich i uczą tego przedmiotu jako przedmiotu do wyboru. Edycja uzupełnia książkę naukową z przedmiotu "Marketing w banku" (zespół autorów za redakcją А. В. Nikitina, wydany KNEU 2006 r.) z uwzględnieniem właściwości kompetencji przyszłych specjalistów z zawodu "Marketing". W edukacyjno metodycznym podręczniku są rozpatrzone teoretyczne i praktyczne aspekty kursu, mieszczą się pytania do samokontroli, praktyczne zadania, terminologiczny słownik do tematów kursu, materiały treningu i polecana literatura. Uwaga jest zwrócona na właściwości stosowania instrumentów marketingu w instytucjach banków z uwzględnieniem specyfiki bankowego ustawodawstwa na Ukrainie. pl
dc.language.iso other pl
dc.publisher KNEU pl
dc.rights open access pl
dc.subject bank pl
dc.subject marketynh pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketynh u banku pl
dc.subject bankowy marketing pl
dc.title Marketynh u banku : Navchalʹno-metodychnyy posibnyk dlya samostiynoho vyvchennya dystsypliny pl
dc.type book pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info