Wpływ nowoczesnych form promocji kosmetyków i ubrań na decyzje nabywcze kobiet

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lizak, Jadwiga
dc.contributor.author Marduła, Beata
dc.date.accessioned 2016-05-25T11:01:22Z
dc.date.available 2016-05-25T11:01:22Z
dc.date.issued 2015-07-13 20:17:07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9032
dc.description.abstract W pracy podjęto tematykę nowoczesnych form promocji produktów z branży kosmetycznej i odzieżowej prowadzonych za pomocą globalnej sieci, jaką jest Internet. Celem pracy magisterskiej jest uzyskanie odpowiedzi na pytanie: jaki wpływ mają nowoczesne formy promocji kosmetyków i ubrań na decyzje nabywcze kobiet? Ma to na celu określić, czy kobiety rzeczywiście często dają się przekonać do zakupu danej rzeczy dzięki ukazaniu się jej na blogach bądź kanałach modowych w Internecie. Praca składa się z czterech rozdziałów. Dwa pierwsze odnoszą się do pojęcia promocji, a także szerzej obrazują, na czym polega promocja internetowa i za pomocą jakich narzędzi się ją stosuje. Obejmują również charakterystykę portali społecznościowych wykorzystywanych do promocji internetowej. Trzeci rozdział odnosi się analizy specyfiki blogów i kanałów modowych pod względem promocji internetowej kosmetyków i ubrań. Ostatni rozdział zawiera analizę wyników przeprowadzonych badań za pomocą narzędzia badawczego, jakim była ankieta internetowa. pl
dc.description.abstract The thesis concerns the issue of modern forms of promoting cosmetic and apparel products by means of the Internet. The purpose of the thesis is to acquire the answer to the following question: how do the modern methods of promoting cosmetic and apparel influence purchase decision making of women? The aim of it is to define whether the women can bepersuaded to buy a particular product, swayed by the tempting image of it or by fashion blogs on the Internet. The paper consists of four chapters. The first two refer to the term of promotion. They also extensively present the mechanisms and tools of online promotion as well as the characteristics of social networking sites used in online promotion. The third chapter is devoted to the analysis of fashion blogs characteristics as far as the promotion of cosmetics and apparel is concerned. The last chapter comprises the analysis of the study results, gathered with the use of an online survey. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja internetowa pl
dc.subject współczesny marketing pl
dc.subject reklama pl
dc.subject blogi modowe pl
dc.subject online promotion pl
dc.subject contemporary marketing pl
dc.subject advertising pl
dc.subject fashion blogs pl
dc.subject kanały YouTube pl
dc.subject YouTube channels pl
dc.title Wpływ nowoczesnych form promocji kosmetyków i ubrań na decyzje nabywcze kobiet pl
dc.title.alternative The influence of modern forms of promoting cosmetics and apparel on women's purchase decisions pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2016-05-24T14:27:59Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info