Reorientacja marketingowa firmy na podstawie Przetwórni Owoców i Warzyw PROSPONA Sp. Z O.O.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Potoczek, Natalia
dc.contributor.author Faber, Nadia
dc.date.accessioned 2013-10-10T10:33:04Z
dc.date.available 2013-10-10T10:33:04Z
dc.date.issued 2009-08-01 16:25:45
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/906
dc.description.abstract W sposób naturalny i nieuchronny marketing tradycyjny przekształca się w marketing zindywidualizowany, ponieważ zmieniają się zasady poszukiwania, wyboru i zaspokajania potrzeb nabywcy. Postęp technologiczny dostarcza nowych, bardziej skutecznych narzędzi komunikacji, które pozwalają na wprowadzenie tak cennego, z punktu widzenia klienta. Niniejsza praca porusza m.in. problem indywidualnej obsługi, spersonalizowanego produktu oraz pojęcia „relacji”, która jest swoistym zasobem organizacji. To tylko przykłady elementów stanowiących koncepcję marketingu partnerskiego, będącego nadrzędnym tematem tego opracowania. Głównym celem niniejszej pracy jest zbadanie stopnia i sposobu zorientowania marketingowego firmy PROSPONA oraz określenie jej działań zgodnych z koncepcją marketingu partnerskiego. i samej firmy, dialogu. Przesunął się punkt koncentracji działań marketingowych z procesu zdobywania klientów na proces ich utrzymywania pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing partnerski pl
dc.title Reorientacja marketingowa firmy na podstawie Przetwórni Owoców i Warzyw PROSPONA Sp. Z O.O. pl
dc.title.alternative Marketing reorientation based on Przetwórnia Owoców i Warzyw PROSPONA Sp. Z O.O. pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-10T09:58:01Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info