Statistics

WSB-NLU Repository

Statistics

Total Visits

Views
Wysoka jakość obsługi klienta jako priorytet w działaniu firm usługowych z sektora MSP na przykładzie przedsiębiorstwa „Nowpol II (Grawernia.pl)” 1153

Total Visits Per Month

November 2023 December 2023 January 2024 February 2024 March 2024 April 2024 May 2024
Wysoka jakość obsługi klienta jako priorytet w działaniu firm usługowych z sektora MSP na przykładzie przedsiębiorstwa „Nowpol II (Grawernia.pl)” 6 0 0 1 0 0 0

File Visits

Views
12578.pdf 464
12578.pdf.txt 21

Top country views

Views
United States 729
Poland 60
Germany 59
Russia 34
United Kingdom 28
China 20
Sweden 19
Ukraine 19
Bulgaria 18
Canada 14

Top cities views

Views
Woodbridge 222
Seattle 55
Jacksonville 26
Beijing 19
Augusta 18
Oakland 10
Toronto 9
Rome 8
Baltimore 6
Mountain View 5

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info