Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie spółdzielczym i jej wpływ na rozpoznawalność produktów na przykładzie Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Limanowa

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lizak, Jadwiga
dc.contributor.author Urbański, Emil
dc.date.accessioned 2016-07-14T08:24:51Z
dc.date.available 2016-07-14T08:24:51Z
dc.date.issued 2015-03-17 09:13:54
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9219
dc.description.abstract Głównym celem pracy jest zwrócenie uwagi na zależności pomiędzy działaniami marketingowymi a ich wpływem na rozpoznawalność produktów. Badania przeprowadzone zostały na przykładzie Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Limanowa. Do weryfikacji hipotez badawczych wykorzystano metodę ankietową, której celem było uzyskanie odpowiedzi na temat wpływu wizerunku firmy oraz jej działań promocyjnych na decyzję o zakupie wybranych produktów przez konsumenta. Ankieta pozwoliła na ocenę zachowań nabywczych i konsumpcyjnych klientów, a także na sprawdzenie, jak odbierane są przez respondentów działania marketingowe podejmowane w przedsiębiorstwach spółdzielczych. Wyniki badań wykazały, że kreowana marka i wizerunek w dużej mierze wpływają na decyzję o skorzystaniu z oferowanych przez przedsiębiorstwa produktów. Podkreślona została rola marketingu jako formy aktywnej komunikacji z obecnymi i potencjalnymi konsumentami, wpływającej na decyzję klientów o częstszym i większym zakupie oferowanego asortymentu. Analiza otrzymanych wyników pozwoliła na stworzenie własnych propozycji wykorzystania technik marketingowych do dalszej promocji produktów OSM Limanowa. pl
dc.description.abstract The main aim of this paper is to highlight the relationship between marketing activities and their impact on products recognition. Research was carried out on the example of the Regional Dairy Cooperative in Limanowa, Poland. To verify the research hypotheses the Author used questionnaire-based method, whose purpose was to get an answer on the impact of corporate identity and promotional activities on the customer's decision to purchase selected products. The survey allowed to assess the consumers' purchasing and consumption-related behaviour, as well as to see how the marketing activities undertaken in co-operative enterprises are perceived by the respondents. The results of research showed that the brand being created and the company's image are largely affecting the decision to make use of the products offered by the company. Author has emphasized the role of marketing as a form of active communication with current and potential consumers, affecting the decision of the clients to have more frequent and more purchase of offered product range. Analysis of the results allowed creating their own proposal to use marketing techniques to further promote products offered by the Regional Dairy Cooperative in Limanowa. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject przedsiębiorstwo spółdzielcze pl
dc.subject działalność marketingowa pl
dc.subject wizerunek marki pl
dc.subject rozpoznawalność produktów pl
dc.subject ankieta pl
dc.subject cooperative pl
dc.subject marketing activities pl
dc.subject brand image pl
dc.subject product recognition pl
dc.subject survey pl
dc.subject quantitative research pl
dc.subject metoda ilościowa pl
dc.title Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie spółdzielczym i jej wpływ na rozpoznawalność produktów na przykładzie Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Limanowa pl
dc.title.alternative Marketing activities in cooperatives and their effect on product recognition: a case study of Limanova Regional Dairy Cooperative pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2016-05-28T10:05:00Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info