dc.description.abstract |
Agresywna walka o klienta sprawia, że promocja
oraz jej komponenty stają się nieodzowną częścią firmy, a strategia promocji oraz polityka
promocyjna mają bardzo duże znaczenie dla zarządzania przedsiębiorstwem. Niezależnie
od wielkości, każda firma potrzebuje w różnoraki sposób promować siebie oraz swoje
produkty lub usługi. W niniejszej pracy starano się przywołać najważniejsze zagadnienia
związane z systemem promocji przedsiębiorstw, definicje, składniki promocji mix,
sposoby efektywności i skuteczności promocji a także na przykładzie przedsiębiorstwa
Bruk-Bet ukazać, w jaki sposób przedsiębiorstwo może korzystać ze składowych promocji.
Jak wykaże praca, temat promocji w przedsiębiorstwie Bruk-Bet był w historii
działalności firmy traktowany w różny sposób. Przedsiębiorstwo Bruk-Bet jest dobrym
przykładem dla innych firm, szczególnie tych mniejszych, że dzięki dobrej promocji oraz
nakładom finansowym na działalność promocyjną można z niewielkiej firmy stworzyć
potężne przedsiębiorstwo. Oczywiście, potrzebny jest do tego szereg różnych czynników,
jednak, aby zaistnieć na rynku ,skuteczna promocja jest nieodłączną częścią polityki firmy. |
pl |