Doskonalenie technik sprzedaży jednostki w handlu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Orłowska, Małgorzata
dc.date.accessioned 2017-06-06T11:16:22Z
dc.date.available 2017-06-06T11:16:22Z
dc.date.issued 2010-11-27 14:08:41
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9884
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest przedstawienie na przykładzie wybranej jednostki handlowej, technik sprzedaży, które są stosowane w obrębie jej działalności oraz ukazanie prób modyfikacji i poprawy tych technik w sytuacji pojawiających się problemów w trakcie ich stosowania, jak również próba odpowiedzi na pytanie: Czy poprawa form sprzedaży zapewni firmie lojalnego klienta? Praca składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym przedstawione zostały ogólne pojęcia związane ze sprzedażą. Wyjaśniono w nim rolę i funkcjonowanie sprzedaży w handlu detalicznym, rodzaje handlu jak i proces zarządzania sprzedaży. W rozdziale drugim omówiono techniki systemu sprzedaży występujące i stosowane w handlu. Zostały one poddane ogólnej charakterystyce jak i pokrótce z osobna omówione pod względem zastosowania ich w zarządzaniu działalnością handlową. Rozdział trzeci został poświęcony zagadnieniom związanym z psychologią sprzedaży. W głównej mierze traktuje on o zachowaniu konsumenta w całym procesie dokonywania zakupu. Omówiono w nim istotę i zakres decyzji konsumenckich, podział tych decyzji, fazy procesu decyzyjnego oraz zachowanie konsumentów po dokonaniu zakupów. Przedstawiono w nim również charakterystykę dobrego sprzedawcy, główne cechy, które są pożądane na stanowisku sprzedawcy. W kolejnym rozdziale, czwartym została przedstawiona charakterystyka jednostki handlowej, sklepu należącego do sieci Żabka. Zaprezentowana została struktura organizacyjna, forma prowadzonej działalności z uwzględnieniem przynależności tej jednostki handlowej do sieci oraz opisane zostały zasady prowadzenia sklepu sieciowego. Na zakończenie niniejszej pracy, w rozdziale piątym przedstawione zostały wybrane techniki i formy sprzedaży, które są stosowane w omawianym przykładzie sklepu. Rozdział ten odnosi się głównie do prób udoskonalenia działania tych technik sprzedaży. W kontekście zaistniałych problemów wskazane i opisane zostały metody, które posłużą ulepszeniu stosowanych technik sprzedaży. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject techniki sprzedaży pl
dc.subject formy sprzedaży pl
dc.subject klient pl
dc.subject psychologia sprzedaży pl
dc.title Doskonalenie technik sprzedaży jednostki w handlu pl
dc.title.alternative Improving unit techniques sales in trade pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2017-03-10T09:18:01Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info