Znaczenie Strategicznej Karty Wyników w opracowywaniu i wdrażaniu strategii przedsiębiorstwa na przykładzie firmy LOGOTEX

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Choroszczak, Jerzy
dc.contributor.author Ryś, Bernadetta
dc.date.accessioned 2017-06-20T11:40:36Z
dc.date.available 2017-06-20T11:40:36Z
dc.date.issued 2011-11-21 11:54:51
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9928
dc.description.abstract Głównym celem niniejszej pracy jest zaprezentowanie strategicznej karty wyników jako narzędzia uszczegółowienia i wdrażania strategii rozwojowej oraz jako jednego ze sposobów na bardziej skuteczne i spójne funkcjonowanie oraz poszerzenie możliwości i horyzontów przedsiębiorstwa. Ponadto celem pracy było również zbadanie zarówno silnych, jak i słabych stron strategicznej karty wyników, a także próba modyfikacji tego narzędzia. Stworzona karta wyników dowodzi, iż również małe przedsiębiorstwa mogą mieć ambicje skonkretyzowane w narzędziach zarządzania strategicznego. Cztery perspektywy karty pozwalają jasno określić najważniejsze cele do jakich chce dążyć firma LOGOTEX. Ponadto karta umożliwiła określenie realizacji wyznaczonych celów. Dzięki wytyczonym miernikom kadra zarządzająca może na bieżąco obserwować stopień rozwoju jednostki oraz zapobiegać wszelkim odchyleniom i nieprawidłowościom. Przeprowadzone badanie dowodzi, iż strategiczna karta wyników jest kompleksowym narzędziem opracowania i wdrażania celów w ramach realizowanej strategii rozwojowej. Może ona być stosowana również w małych przedsiębiorstwach. W dobie wysokiej konkurencji każdy podmiot gospodarczy powinien dążyć do samodoskonalenia się, rozwoju i poszerzania horyzontów. Zarządzanie strategiczne jest modelem wychodzącym naprzeciw potrzebom przedsiębiorców. Zastosowanie konkretnej strategii, przy użyciu dowolnych dostępnych metod stanowi podstawę rozwoju oraz podboju rynku przez daną jednostkę. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject Strategiczna Karta Wyników pl
dc.subject strategia przedsiębiorstwa pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject przedsiębiorstwo LOGOTEX pl
dc.title Znaczenie Strategicznej Karty Wyników w opracowywaniu i wdrażaniu strategii przedsiębiorstwa na przykładzie firmy LOGOTEX pl
dc.title.alternative Meaning of the Balanced Scorecard in developing and implementing corporate strategy on the example of the company LOGOTEX pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2017-02-01T08:59:59Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info