Analiza i porównanie produktów bankowych dla klientów detalicznych na przykładzie Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. i ING Bank Śląski S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Patena, Wiktor
dc.contributor.author Mrówka, Agnieszka
dc.date.accessioned 2017-06-21T14:19:55Z
dc.date.available 2017-06-21T14:19:55Z
dc.date.issued 2010-11-17 21:10:55
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9950
dc.description.abstract Omówione w niniejszej pracy kwestie merytoryczne dotyczą funkcjonowania banków komercyjnym w polskim systemie bankowym, pokazując jednocześnie zależności występujące pomiędzy strukturą banków, ich strategią, a kreowaniem produktów bankowych oraz ich wpływie na kreowanie konkurencyjności banków. Informacje oraz dane do niniejszej analizy zostały pozyskane głównie w placówkach ING Banku Śląskiego S.A. oraz Banku Gospodarki Żywnościowej S.A., zlokalizowanych na terenie Nowego Sącza. Weryfikowanie hipotez zostało przeprowadzone głównie na podstawie danych uzyskanych w wyżej wymienionych placówkach banków, na podstawie danych pochodzących ze źródeł internetowych oraz na podstawie własnych przemyśleń. Celem, a zarazem rezultatem niniejszej pracy było określenie, który z analizowanych banków jest bankiem bardziej przyjaznym klientowi oraz jakie czynniki determinują zachowania klienta, który wybiera produkty konkretnego banku. Ukazano również korzyści jakie uzyskują banki z kreowania określonego asortymentu produktów bankowych. W toku przeprowadzonej analizy merytorycznej oraz empirycznej uzyskano odpowiedzi na sformułowane problemy badawcze, które określiły kształt systemu bankowego w Polsce oraz miejsce banków komercyjnych w tym systemie. Ponadto określone zostały produkty bankowe (ich podział, rodzaje oraz poszczególne fazy cyklu ich życia). pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject klient detaliczny pl
dc.subject analiza porównawcza pl
dc.subject produkty bankowe pl
dc.title Analiza i porównanie produktów bankowych dla klientów detalicznych na przykładzie Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. i ING Bank Śląski S.A. pl
dc.title.alternative The comparative analysis of bank products for retail clients - a case study of Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. and ING Bank Śląski S.A. pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2017-03-14T11:06:26Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info