Kształtowanie wizerunku marki w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku polskim na przykładzie firmy Nike

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Choroszczak, Jerzy
dc.contributor.author Mickiewicz, Paulina
dc.date.accessioned 2017-06-28T09:24:35Z
dc.date.available 2017-06-28T09:24:35Z
dc.date.issued 2015-08-24 19:28:35
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9996
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy licencjackiej jest przedstawienie w jaki sposób kształtuje się wizerunek marki w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku polskim na przykładzie Firmy Nike. W tym celu zostały przeprowadzone badania metodą sondażu diagnostycznego na podstawie kwestionariusza ankiety. W badaniu wzięło udział osiemdziesiąt jeden osób. Głównym założeniem badania była identyfikacja preferencji, upodobań i oczekiwań opinii publicznej w stosunku do znajomości Firmy Nike. Ponad to stosunek większości badanych co do marki Nike jest pozytywny, a wiedza respondentów na jej temat jest bardzo duża. Dzięki tym badaniom udało się odpowiedzieć na wszystkie postawione w procesie badawczym pytania. pl
dc.description.abstract The aim of this thesis was to show how shaped the brand image to build a competitive advantage in the Polish market on example Nike. For this purpose, studies were performed using diagnostic survey based on a questionnaire. The study involved eighty-one people. The main objective of the study was to identify the preferences, likes and expectations of the public in relation to knowledge of the company Nike. Over this attitude of the majority respondents as the brand Nike it is positive, and the knowledge of the respondents about it is great. Thanks to this research was possible to answer all raised questions in the research process. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject pojęcie i rola marki pl
dc.subject nazwa firmy pl
dc.subject logo pl
dc.subject Nike pl
dc.subject public relations pl
dc.subject tożsamość pl
dc.subject konkurencja pl
dc.subject Shaping the image pl
dc.subject the concept and the role of the brand pl
dc.subject company name pl
dc.subject public relations pl
dc.subject identity pl
dc.subject competition pl
dc.subject kształtowanie wizerunku pl
dc.subject promocja i reklama pl
dc.subject promotion and advertising pl
dc.title Kształtowanie wizerunku marki w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku polskim na przykładzie firmy Nike pl
dc.title.alternative Shaping the brand image to build a competitive advantage in the Polish market on example Nike pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2017-06-13T08:44:15Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info