Wydział Nauk Społecznych i Informatyki / College of Social and Computer Sciences
Stały URI zbioru
Przeglądaj
Przeglądaj Wydział Nauk Społecznych i Informatyki / College of Social and Computer Sciences wg Autor "Britchenko, Ihor"
Teraz wyświetlane 1 - 3 z 3
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Bankovskiy marketing : organizatsiya protsessov investirovaniya : monografiya(Natsional'naya Akademiya Nauk Ukrainy. Institut Ekonomiko-Pravovykh Issledovaniy Nan Ukrainy, 1997) Britchenko, IhorW monografii analizuje się teoretyczne i metodyczne podstawy organizacji marketingu bankowego i procesów inwestowania na jej podstawie. Teoretyczna część jest prezentowana przez uzasadnienie teoretycznych podejść do analizy prawidłowości kształtowania marketingu bankowego, opracowaniem jego narzędziowego i pojęciowego aparatu. Praktyczna część jest oparta na metodykach doskonalenia inwestowania zasobów, struktur zarządzania bankami i stosowaniem w nich metod marketingu bankowego. Wyciąga się wnioski i proponuje się mechanizm organizacji przeszkolenia systemu kadrowego i podwyższenia kwalifikacji pracowników banków.Pozycja Intehrovani bankivski posluhy ta konkurentospromozhnist bankivskoyi systemy(RVV PUSKU, 2008) Momot, O.M.; Britchenko, IhorW monografii przedstawiono teoretyczne i praktyczne aspekty kształtowania, wprowadzenia i przesuwania innowacyjnych zintegrowanych bankowych usług, które pozwalają zwiększyć konkurencyjność zarówno pojedynczych banków i całego systemu bankowego Ukrainy przy jednoczesnym podwyższeniu dochodów bankowych operacji i zmniejszeniu ich kosztu. Przedstawiono przewagi i perspektywy rozwoju zintegrowanych bankowych usług, ich specyfikę i aktualną rolę w warunkach późniejszej integracji Ukrainy do światowych bankowych procesów i wzmacniania konkurencji w bankowym sektorze gospodarki Ukrainy.Pozycja Kliyentela yak mekhanizm vyznachennya vartosti komertsiynoho banku(RVV PUET, 2011) Trykozenko, O.H.; Britchenko, IhorW monografii przedstawiono teoretyczne i praktyczne aspekty kształtowania, wprowadzenia i przesuwania innowacyjnych podejść do klientów banku komercyjnego jako narzędzie do określenia jego wartości. Przedstawiono teoretyczne podstawy oceny kosztu banku komercyjnego, podwyższenia konkurencyjności banku komercyjnego przez wyznaczenie jego klientów, zrealizowano modelarstwo kosztu banku komercyjnego z uwzględnieniem jego klientów.