Publikacje Wyższej Szkoły Biznesu - National-Louis University / Publications of WSB-NLU
Stały URI zbioru
Przeglądaj
Przeglądaj Publikacje Wyższej Szkoły Biznesu - National-Louis University / Publications of WSB-NLU wg Autor "Nalepka, Adam (ed.)"
Teraz wyświetlane 1 - 8 z 8
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Business and non-profit organizations facing increase competition and growing customers' demands(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz, 2012) Nalepka, Adam (ed.); Ujwary-Gil, Anna (ed.)Pozycja Business and non-profit organizations facing increased competition and growing customers' demands(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz and Fundacja Upowszechniająca Wiedzę i Naukę “Cognitione”, 2015) Nalepka, Adam (ed.); Ujwary-Gil, Anna (ed.)Pozycja Business and non-profit organizations facing increased competition and growing customers' demands(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz, 2014) Nalepka, Adam (ed.); Ujwary-Gil, Anna (ed.)Pozycja Business and non-profit organizations facing increased competition and growing customers' demands(Foundation for the Dissemination of Knowledge and Science “Cognitione” and Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University, 2018) Nalepka, Adam (ed.); Ujwary-Gil, Anna (ed.)Pozycja Business and non-profit organizations facing increased competition and growing customers' demands(Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University in Nowy Sącz and Foundation for the Dissemination of Knowledge and Science “Cognitione”, 2017) Nalepka, Adam (ed.); Ujwary-Gil, Anna (ed.)Pozycja Business and non-profit organizations facing increased competition and growing customers' demands(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz, 2011) Nalepka, Adam (ed.); Ujwary-Gil, Anna (ed.)Pozycja Business and non-profit organizations facing increased competition and growing customers' demands(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz, 2013) Nalepka, Adam (ed.); Ujwary-Gil, Anna (ed.)Pozycja Business and non-profit organizations facing increased competition and growing customers' demands(Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University in Nowy Sącz and Foundation for the Dissemination of Knowledge and Science “Cognitione”, 2016) Nalepka, Adam (ed.); Ujwary-Gil, Anna (ed.)