Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Adamczyk, Bartosz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Strategia rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Sped-Partner Spółka z o.o. w Leszczach
    (2011-02-01 19:37:13) Adamczyk, Bartosz; Beliczyński, Jan
    Zasadniczym celem pracy jest wyjaśnienie i określenie, w jakim stopniu makro-otoczenie, rynek, konkurencja, marketing i zarządzanie wpływają na strategiczny rozwój przedsiębiorstwa. W pracy zmierza się do odpowiedzi na pytanie : „Jaki jest wpływ zarządzania strategicznego na rozwój przedsiębiorstwa?’’ Rozwój firmy jest stanem, który można kształtować i oddziaływać na niego. Należy zatem określić co ma wpływ podstawowy, co uboczny, co można kształtować, a na co jedynie reagować. Ponadto odpowiednio skonstruowany model wzrostu i rozwoju przedsiębiorstwa może być narzędziem zarządzania strategicznego w firmie, bowiem możliwość wczesnego dostrzeżenia przejawów, przyczyn i zakresu sytuacji kryzysowej, dzięki stałemu monitorowaniu zdolności rozwojowej firmy, pozwoliłaby kadrze menedżerskiej skupić się na rozwiązywaniu problemów długofalowych przez pryzmat działalności bieżącej, dokonaniu we właściwym czasie niezbędnych zmian we wszystkich obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa, a w konsekwencji zahamowania tendencji schyłkowej i powrotu firmy na ścieżkę rozwoju. Podsumowując problem strategii rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Sped-Partner w kontekście uwarunkowań takich jak: makro-otoczenie, rynek, konkurencja, marketing i zarządzanie stwierdzam, że wszystkie te czynniki mają wpływ na strategiczny rozwój firmy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi