Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Aranin, Arleta"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Reklama telewizyjna adresowana do dzieci i jej wpływ na decyzje konsumenckie rodziców
    (2011-04-05 12:25:39) Aranin, Arleta; Tomalska, Halina
    Niniejsza praca magisterska obejmuje zespół zagadnień dotyczących Kindermarketingu w szczególności reklamy telewizyjnej adresowanej do dzieci. Reklama telewizyjna potraktowana została jako specyficzny komunikat perswazyjny nastawiony na pozyskiwanie dzieci dla celów marketingowych, w szczególności w celu wywierania wpływu na decyzje zakupowe rodziców. Celem przeprowadzonych w ramach pracy badań była analiza wpływu reklam na postawy, preferencje produktowe oraz wybory konsumenckie dzieci i rodziców. Ankieta przeprowadzona wśród uczniów klas 2-5 SP im. Władysława Jagiełły nr 18 w Tychach, pozwoliła na wysunięcie wnioski o występowaniu wyraźnego wpływu reklam na preferencje produktowe oraz zachowania konsumenckie dzieci. Najważniejszym rezultatem badań było wykazanie znaczącego wpływu dzieci na decyzje zakupowe rodziców, oraz obniżanie się jego siły wraz z wiekiem dzieci. Okazało się tym samym, iż rodzice poprzez socjalizację konsumencką mogą ograniczać negatywne oddziaływanie reklam na własne dzieci.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi