Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Banach, Katarzyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zarządzanie jakością w procesie kształtowania satysfakcji klienta na przykładzie firmy „Furini”
    (2014-01-30 14:19:10) Banach, Katarzyna; Gancarczyk, Marta
    Celem pracy było przedstawienie istoty zarządzania jakością i kształtowania satysfakcji klienta oraz analiza i ocena wpływu systemu zarządzania jakością na poziom satysfakcji klienta firmy „Furini”. Przedstawiono znaczenie systemów zarządzania jakością w organizacji oraz opisano ich znaczenie w odniesieniu do działalności przedsiębiorstw. Scharakteryzowano również determinanty wpływające na zachowania nabywcze konsumentów i opisano uwarunkowania kreujące satysfakcję nabywców. Zaprezentowano również motywy i znaczenie lojalności konsumenckiej z perspektywy budowania wartości przedsiębiorstwa oraz jego przewagi konkurencyjnej. Ukazano także sposoby pomiaru jakości oferty produktowej danej firmy oraz metody weryfikujące poziom satysfakcji klientów przedsiębiorstwa. W celu rozwiązania problemu badawczego sformułowano hipotezę główną oraz problemy szczegółowe. Zbadanie zależności pomiędzy zarządzaniem jakością a satysfakcją nabywców nastąpiło w oparciu o sondaż diagnostyczny, obserwację uczestniczącą i analizę danych wtórnych. Weryfikacja problemów badawczych umożliwiła identyfikację systemu zarządzania jakością jaki był obecny w badanym przedsiębiorstwie oraz jego wpływu na zadowolenie klientów. W badaniach skupiono się przede wszystkim na identyfikacji wszystkich czynności towarzyszących klientowi w procesie zakupu wybranego asortymentu. Określono najważniejsze elementy decydujące o ostatecznej opinii klienta i poziomie jego satysfakcji z dokonanego zakupu.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi