Przeglądaj wg Autor "Baran, Krzysztof"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Promocja marki gminy Muszyna na rynku usług turystycznych i uzdrowiskowych(2015-02-19 21:24:43) Baran, Krzysztof; Reśko, DariuszGłównym problemem badawczym jak i celem opracowania niniejszej pracy, była próba oceny promocji marki gminy Muszyna na rynku usług turystycznych i uzdrowiskowych. Celem pracy była również identyfikacja znajomości przez ankietowanych akcji promocyjnych, ich oceny i opinii na temat wpływu tych działań na wizerunek miasta. Postawiono także hipotezy badawcze: Siła marki uzdrowiska odgrywa kluczową rolę w osiągnięciu przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych, gmina Muszyna posiada rozpoznawalną markę, gmina Muszyna świadczy usługi turystyczne na wysokim poziomie, promocja gminy Muszyna jest słabo znana jej mieszkańcom jak i turystom, wypromowanie Muszyny jako uzdrowiska w kraju i zagranicą przyciągnie większą ilość turystów do miasta, obecna promocja miasta jest niedostateczna. Główne wnioski: Gmina Muszyna posiada elementy silnej marki, posiada wysoki wskaźnik rozpoznania marki, nie można stwierdzić, że Muszyna posiada silnie rozpoznawalną markę. Postrzegana jakość świadczonych usług jest wysoko oceniana.Pozycja Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw przy wsparciu dotacji z Unii Europejskiej(2013-03-27 21:02:42) Baran, Krzysztof; Wołowiec, TomaszPrzedmiotem mojej pracy jest problematyka przedsiębiorczości związana z sektorem małych i średnich przedsiębiorstw, ich rozwojem oraz sposobami pozyskiwania kapitału obcego celem rozwinięcia prowadzonej działalności. Inspiracją do wybrania tego tematu była chęć bliższego zapoznania się z obszarem przedsiębiorczości, który wiąże się z podejmowanymi działaniami strategicznymi, marketingowymi oraz finansowymi. Ponadto interesującym był fakt przyjrzenia się samej budowie biznesplanu. Celem pracy jest ukazanie roli i znaczenia profesjonalnie przygotowanego biznesplanu w procesie pozyskiwania finansowania zewnętrznego rozwoju przedsiębiorstwa.