Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Bartkowiak, Ewa"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Lojalność młodych konsumentek wobec luksusowych marek perfum
    (2013-01-09 12:29:07) Bartkowiak, Ewa; Rutkowski, Marek
    Celem niniejszej pracy dyplomowej są rozważania na temat lojalności klientów, a także identyfikacja lojalności młodych konsumentek wobec luksusowych marek perfum. Dla realizacji celów pracy przeprowadzono studia literatury przedmiotu, analizę rynku perfum w Polsce oraz przeprowadzono badania bezpośrednie na grupie młodych kobiet. Analiza wyników przeprowadzonych badań zwróciła uwagę na bardzo istotny problem polegający na nierozróżnianiu przez część respondentów marek perfum luksusowych od tych, które do nich nie należą. Analiza rynku oraz przeprowadzonych badań marketingowych ukazuje, iż rynek perfum luksusowych w Polsce charakteryzuje tendencja rozwojowa. Mimo to rynek ten wciąż nie dorównuje rynkom zachodnich państw europejskich. Istnieje na nim bowiem znikoma liczba firmowych sklepów luksusowych, a głównymi dystrybutorami perfum luksusowych są perfumerie. Dodatkowo ceny perfum luksusowych są bardzo wysokie, co często stanowi niemożliwą do pokonania przez klientów przeszkodę w ich nabyciu. Ponadto spora część ankietowanych używająca perfum luksusowych rzadko nabywa inne produkty tej samej marki. Jednocześnie niezbyt często poleca daną markę znajomym, część osób o istnieniu konkretnych perfum dowiaduje się dopiero stojąc przed sklepową półką.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi