Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Bartusiak, Aneta"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Jakość usług w hotelarstwie na przykładzie hotelu Prezydent **** Medical Spa & Wellness w Krynicy-Zdroju
    (2013-03-25 10:44:28) Bartusiak, Aneta; Gancarczyk, Marta
    Celem pracy jest przedstawienie koncepcji jakości i metod zarządzania jakością w usługach oraz ocena jakości usług w Hotelu Prezydent ****Medical Spa & Wellness. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszej części zostały przedstawione kwestie terminologiczne dotyczące pojęcia jakości, koncepcji oraz metod zarządzania jakością. W drugiej omówiono istotę jakości w usługach, metody jej pomiaru, a także standardy usług w hotelarstwie, kategoryzację hoteli oraz normy jakości. W kolejnej opisano zagadnienia metodyczne badania empirycznego. Badania przeprowadzono wśród 80 respondentów. Narzędziem badania był kwestionariusz ankiety. Uzyskane wyniki potwierdzają, iż Hotel Prezydent **** Medical Spa & Wellness w Krynicy – Zdroju spełnia w wysokim stopniu standardy wymagane dla klasy obiektu czterogwiazdkowego nie tylko ze względów formalnych, lecz przede wszystkim z perspektywy klienta.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi