Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Barylska, Ewa"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Postawy kobiet wobec reklamy internetowej produktów markowych sieci telefonii komórkowej PLAY
    (2010-12-02 21:46:43) Barylska, Ewa; Tomalska, Halina
    Ponieważ postawy są z reguły powiązane z zachowaniami konsumenckimi stąd wybór tematu pracy ukazującej postawy kobiet wobec reklamy internetowej markowych produktów sieci telefonii komórkowej PLAY. Punktem wyjścia do analizy zagadnień teoretycznych była komunikacja marketingowa we współczesności. Na tym tle przedstawiam analizę reklamy jako skutecznego instrumentu komunikacji sieci PLAY z rynkiem oraz jej cele, funkcje i rodzaje. Opisuję postawy i zachowania konsumenckie kobiet oraz metody i techniki wywierania na nie wpływu. Opracowanie analizuje postawione przeze mnie hipotezy badawcze, na podstawie dokonanego badania ankietowego wśród kobiet na terenie Nowego Sącza. W analizie jakościowo - ilościowej wyników badań możemy poznać m. in. strukturę postaw kobiet w stosunku do sieci telefonii komórkowej PLAY, jej usług i produktów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi