Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Barzak, Renata"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Klimat szkoły a zdrowie psychospołeczne na przykładzie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im.św. Jana Pawła II w Stryszowie
    (2025-03-22) Barzak, Renata; Gwiazdowska-Stańczak, Sylwia
    Celem niniejszej pracy było zbadanie percepcji klimatu psychospołecznego szkoły/ klasy przez różne grupy społeczności szkoły. Poznanie dotychczas nieujawnionych problemów, które mogą być rozwiązane. Rozdział pierwszy poświęcono problematyce klimatu szkoły, przybliżono pojęcie teoretyczne klimatu szkoły oraz klimatu klasy, przedstawiono typy klimatu, wskazano jak budować pozytywny klimat szkoły oraz dokonano przeglądu wybranych badań nad klimatem w szkole w literaturze polskiej i obcej. W rozdziale drugim przedstawiono podstawy teoretyczne zdrowia psychospołecznego, przybliżono definicję zdrowia psychospołecznego i czynników go warunkujących. Ponadto zaprezentowano założenia szkoły promującej zdrowie. W rozdziale trzecim przybliżono metodologię badań własnych, przedstawiono analizę i wyniki badań. W ostatnim rozdziale zaproponowano sposoby wspierania społeczności szkolnej w budowaniu pozytywnego klimatu szkoły.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi