Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Bednarczyk Maciej"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza funkcjonowania internetowych aukcji odwrotnych na przykładzie rynku Stanów Zjednoczonych, wraz z próbą ich implementacji na rynku polskim
    (2006) Bednarczyk Maciej; Batko, Bogdan
    Celem niniejszej pracy jest identyfikacja formy działalności, jaką są odwrotne aukcje internetowe, ocena możliwości ich implementacji na polskim rynku oraz próba stworzenia aplikacji internetowej, mającej następnie działać na polskim rynku. Praca bazuje na przykładach wziętych z rynku Stanów Zjednoczonych, gdzie tego typu aukcje od lat funkcjonują, jak również na nowo powstałych polskich serwisach odwrotnych aukcji internetowych. Przedstawiono charakterystykę Internetu oraz przesłanki, jakie mogą determinować sukces całego przedsięwzięcia. Przedstawiono analizę odwrotnych aukcji internetowych. Bazując na przykładach zaczerpniętych z rynku Stanów Zjednoczonych. ukazano zespół czynników, na zasadzie których funkcjonują odwrotne aukcje internetowe. Przedstawiono dwa rodzaje serwisów odwrotnych aukcji internetowych: „bussines to bussines” oraz „customer to customer”. Ujęto opis polskiej gospodarki, który przedstawia szanse i zagrożenia związane z rozpoczęciem tego typu działalności w Polsce a także opis dwóch polskich serwisów odwrotnych aukcji internetowych: „bussines to bussines” oraz „customer to customer”. Ukazane zostały podobieństwa i różnice wynikające z porównania obu rynków Stanów Zjednoczonych oraz Polski. Opisana została aplikacja internetowych aukcji odwrotnych stworzona na potrzeby pracy. Zaprezentowano w pełni działającą aplikację internetową, stworzoną na podstawie wniosków wyciągniętych z rozważań zawartych we wcześniejszych rozdziałach pracy. Dokonano podsumowania tematu odwrotnych aukcji internetowych, ukazując zarówno główne idee tego typu serwisów, jak i sposób na realizację własnego pomysłu, w tym przypadku serwisu odwrotnych aukcji internetowych.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi