Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Bednarz, Piotr"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Charakterystyka wybranych działań promocyjnych na rynku samochodów osobowych
    (2011-04-11 09:46:23) Bednarz, Piotr; Rawski, Marek
    Praca ma na celu przybliżenie zagadnień związanych z funkcjonowaniem rynku samochodowego. Głównym celem pracy było scharakteryzowanie rynku samochodów osobowych w Polsce oraz ukazanie różnych aspektów marketingowych z nim związanych takich jak: promocja, reklama, dystrybucja, public relations itp. Praca została napisana w oparciu o literaturę przedmiotu oraz informacje znalezione na stronach internetowych. Praca składa się z trzech rozdziałów. Rozdział pierwszy to część teoretyczna, w której zostaje przybliżone pojęcie samego marketingu, jego geneza i funkcje. Ponadto zostały omówione rodzaje i klasyfikacje strategii marketingowej oraz instrumenty marketingu-mix (produkt, cena dystrybucja, promocja). Kolejny rozdział poświęcony jest charakterystyce polskiego rynku motoryzacyjnego. Opisuje zagadnienia związane z produkcją samochodów osobowych, ukazując wielkość tej produkcji z rozbiciem na marki. Następnie opisano sprzedaż samochodów osobowych w Polsce, przedstawiono rankingi oraz wielkości sprzedaży zarówno samochodów salonowych, jak i używanych. Kolejnym elementem jest omówienie klas istniejących na rynku samochodów. Rozdział kończy przybliżenie fuzji i sojuszy występujących pomiędzy najpotężniejszymi producentami aut na świecie oraz omówienie tendencji rozwoju na tym rynku. W rozdziale trzecim zostały omówione wybrane przykłady działań promocyjnych jakie stosują producenci, aby pozyskać klientów. Jest w nim mowa o znaczeniu reklamy w branży motoryzacyjnej oraz o środkach, jakie są na nią wydawane przez koncerny motoryzacyjne w Polsce. Następnie na przykładzie ofert z salonów znajdujących się na terenie Tarnowa przybliżono promocję sprzedaży a konkretnie wyprzedaż rocznika 2010. Rozdział kończy omówienie public relations oraz sponsorowania jako działania promocyjnego.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi