Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Bieda, Ryszard"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Gra Bilard w technologii flash
    (2012-12-10 15:21:40) Bieda, Ryszard; Białas, Franciszek
    Adobe Flash służy nie tylko do tworzenia gier, ale można w nim tworzyć o wiele więcej ciekawych rzeczy dzięki rozbudowanemu oprogramowaniu, w którym możemy projektować strony internetowe, animacje. Narzędzia, które pozwoliły na stworzenie projektu gry w bilard w ramach pracy dyplomowej to: • Adobe Flash CS5 • ActionScript 3.0 • PHP W aplikacji tej zostało stworzonych kilka klas które dziedziczą lub pobierają od siebie właściwości i wykonują szereg funkcji, istnieje również możliwość zapisu wyniku końcowego gracza do pliku. Pierwszy rozdział zatytułowany "Wykorzystane aplikacje i języki programowania" opisuje sposoby, historię, wady i zalety platformy Adobe Flash oraz języków programowania ActionScript i PHP. Rozdział drugi "Zasady gry w bilard" również ma charakter teoretyczny. Zajmuje się on istotą gry w bilard, czyli: gdzie można prowadzić rozgrywki, na czym polega gra, jej zasady oraz sposób uruchomienia aplikacji. Trzeci rozdział nosi tytuł "Klasy i ich zastosowane w aplikacji" zawiera informacje dotyczące sposobu działania gry, jej klasy oraz funkcje. Opisuje skąd został zaczerpnięty pomysł kolizji bil, podaje przykłady analizy i metody tworzenia kolizji w ActionScript. Przy pisaniu niniejszej pracy wykorzystano dostępne publikacje literackie oraz źródła internetowe.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi