Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Biela, Dagmara"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Kampania promocyjna sprzętu rehabilitacyjnego
    (2008) Biela, Dagmara; Śmigielska, Grażyna
    Problematyka pracy obejmuje zagadnienia związane z całościowym procesem tworzenia kampanii promocyjnej. Celem pracy jest wykazanie możliwości i ograniczeń jakie napotyka małe przedsiębiorstwo produkcyjne podczas tworzenia i realizacji kampanii. Dużą uwagę poświęcono praktycznemu zastosowaniu poszczególnych instrumentów na przykładzie Zakładu Sprzętu Rehabilitacyjnego inż. Stanisław Misiarz. Rozdział pierwszy ma za zadanie przybliżyć i omówić proces planowania kampanii promocyjnej. Rozdział drugi przedstawia zagadnienia związane z instrumentami promocji mix. Zawarta analiza instrumentów obejmuje: reklamę, promocję sprzedaży, sprzedaż osobistą, public relations, marketing bezpośredni. Celem rozdziału trzeciego jest zaprezentowanie zrealizowanej kampanii promocyjnej Zakładu Sprzętu Rehabilitacyjnego, opracowanej głównie na potrzeby wprowadzenia na rynek nowego produktu firmy, promowania pozostałych wyrobów oraz dążenia do wzrostu świadomości marki. Poszczególne etapy, przedstawią sytuację wyjściową firmy, jej umiejscowienie na rynku, pozycję konkurencyjną i przede wszystkim możliwości finansowe na realizację działań promocyjnych. Praca oparta jest na ogólnie dostępnej literaturze przedmiotu, czasopismach i pracach naukowych, doświadczeniach związanych z przeprowadzoną kampanią oraz materiałach wewnętrznych firmy, z których część stanowiła wewnętrzne źródła pierwotne.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi