Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Bielak, Dariusz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Mechanizmy manipulacyjne w marketingu i reklamie a efektywność przekazu reklamowego
    (2011-04-14 12:51:16) Bielak, Dariusz; Bulzak, Andrzej
    W swojej pracy postaram się wpierw omówić pojęcia marketingu i reklamy a także występujące w nich elementy manipulacyjne. Kolejnym etapem mojej pracy będą rozważania na temat celów, czynników i warunków skutecznego przekazu. Następnie przyjrzę się metodom badania stopnia przyjęcia przekazu reklamowego do uwagi odbiorcy, wpływu reklamy na stosunek odbiorcy przekazu do produktu i firmy a także badaniu skuteczności reklamy poprzez jej wpływ na wielkość sprzedaży. Ostatnim, najważniejszym elementem mojej pracy, będą moje własne badania. Przeprowadzone badanie potwierdziły, iż ilość i występowanie reklam została już dawno przekroczona, przez co każdy człowiek, a co za tym idzie konsument czuje się przytłoczony intensywnością i obfitością występowania przekazów reklamowych w jego codziennym życiu. Kolejnym ważnym tematem badania były mechanizmy manipulacyjne zastosowane w marketingu i reklamie, wynikiem czego potwierdziła się hipoteza, iż mechanizmy te podnoszą skuteczność strategii marketingowej i mimo, iż reklamodawcy nadużywają ludzkie odczucia do płci przeciwnej dzieci czy zwierząt, to przynoszą pozytywne efekty sprzedaży. Ostatnie zagadnienie dotyczyło efektywności przekazu reklamowego pod wpływem mechanizmów manipulacyjnych, a przeprowadzone badania potwierdziły, iż działania te podnoszą skuteczność przekazu.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi