Przeglądaj wg Autor "Bieryt, Aneta"
Teraz wyświetlane 1 - 3 z 3
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Logo jako element systemu identyfikacji wizualnej miasta. Analiza przypadku Nowego Sącza(2012-04-15 20:13:06) Bieryt, Aneta; Woźniak, DariuszPrzedmiotem niniejszej pracy są zagadnienia związane z marketingiem terytorialnym i identyfikacją wizualną miasta. Najważniejszą kwestią było zbadanie, jaki jest stosunek mieszkańców Nowego Sącza do wdrożonego w 2010 roku nowego znaku firmowego miasta. Takie badanie (w formie kwestionariusza) przeprowadzono na grupie 160 sądeczan – między innymi w szkołach, zakładach pracy czy na wykładzie w ramach Uniwersytetu Trzeciego Wieku. Wyniki ankiety częściowo potwierdziły stawiane hipotezy. Analiza pokazuje, że choć zdecydowana większość badanych zetknęła się z logo, ich wiedza na jego temat jest niewielka. Zostało ono przyjęte przez mieszkańców w umiarkowanym stopniu, ze sporą obojętnością. Mimo, że budzi pozytywne skojarzenia i generalnie podoba się, to badani sądeczanie nie utożsamiają się z nim. Paradoksalnie, respondenci uważają nowe logo za odpowiednie dla Nowego Sącza, choć na znak graficzny miasta zdecydowanie wybraliby herb z postacią św. Małgorzaty. Spór jaki powstał po prezentacji logo uważają za zbędny, tym samym nie kojarzą logo z negatywną symboliką.Pozycja Sojusz Lewicy Demokratycznej w środowisku lokalnym oczyma jego członków(2008-09-21 11:31:10) Bieryt, Aneta; Matyja, RafałPrzedmiotem niniejszej pracy jest wykazanie odmienności i specyfiki terenowej organizacji Sojuszu Lewicy Demokratycznej w regionie małopolskim. Ugrupowanie to stało się obiektem analiz, ponieważ chodziło o zbadanie partii lewicowych w Małopolsce, w otoczeniu nieprzyjaznym ze względu na silne preferencje prawicowe jakie tam występują. Kwestia działalności SLD w regionie małopolskim nie jest przedmiotem żadnych opracowań.Pozycja Zmiany personalne w rządzie Leszka Millera (2001-2004) i ich wpływ na poparcie oraz popularność Rady Ministrów i osoby Premiera(2010-07-07 13:02:38) Bieryt, Aneta; Matyja, RafałNiniejsza praca zasadniczo koncentruje się na wpływie zmian personalnych w Radzie Ministrów kierowanej przez Leszka Millera na zmiany jej popularności (a także poparcia) oraz społeczną percepcję premiera. W polskiej literaturze przedmiotu tematyka ta nie została poruszona. Pierwszy rozdział pracy dzieli się na dwie części traktujące o odrębnych kwestiach teoretycznych. W pierwszej została opisana pozycja ustrojowa premiera ze szczególnym uwzględnieniem jego kompetencji w zakresie kształtowania składu Rady Ministrów zarówno podczas formowania gabinetu, jak i w okresie jego funkcjonowania. Z kolei przedmiotem drugiej części rozdziału są kwestie związane z marketingiem politycznym – jego geneza, definicje i narzędzia. W drugim rozdziale pracy przedstawiono krótki zarys historyczny działalności Sojuszu Lewicy Demokratycznej od momentu powstania koalicji wyborczej SLD (lipiec 1991 rok) aż do utworzenia partii politycznej o tej nazwie (kwiecień 1999 rok). W rozdziale tym zostały przedstawione sylwetki piętnastu ministrów oraz premiera. Trzeci rozdział pracy został poświęcony zmianom personalnym jakie zostały dokonane przez premiera w okresie od powołania rządu, 19 października 2001 roku do momentu jego dymisji, 2 maja 2004 roku. W rozdziale czwartym została przedstawiona analiza zmian poparcia dla rządu oraz dla Leszka Millera na przestrzeni ponad trzydziestu miesięcy urzędowania. Badaniu zostały poddane zmiany poziomu zadowolenia z faktu, że Miller stoli na czele rządu, a także zmiany poziomu zaufania i nieufności do jego osoby.