Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Biskup, Agnieszka"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Finansowe i pozafinansowe aspekty motywowania pracowników na przykładzie działalności KFC w Nowym Sączu
    (2013-10-03 08:52:10) Biskup, Agnieszka; Potoczek, Natalia
    Motywacja jest jednym z najważniejszych sposobów wpływania na zachowania pracowników. Dzięki motywacji ludzie zachowują się w określony, pożądany przez przełożonego sposób. Celem pracy jest przedstawienie środków motywacyjnych stosowanych przez kierownictwo restauracji KFC w Nowym Sączu oraz analiza i ocena wpływu działań motywacyjnych na efektywność pracy podwładnych. Podstawowymi metodami badawczymi zastosowanymi w pracy są studium dostępnej literatury, analiza danych wtórnych oraz obserwacja uczestnicząca. Na podstawie odpowiedzi ankieterów dokonano analizy rodzaju działań motywacyjnych w restauracji oraz przedstawiono propozycje usprawnień. Wykazano istotne znaczenie poszczególnych działań motywacyjnych na pracę personelu.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Reklama na rynku fast food na przykładzie działalności McDonald’s w Nowym Sączu
    (2012-02-29 19:41:17) Biskup, Agnieszka; Gancarczyk, Jacek
    Reklama jest bardzo silnym narzędziem marketingowym, które decyduje o tym, czy dany produkt zyska sobie uznanie wśród konsumentów, czy też nie. Niniejsza praca pokazuje ujęcie reklamy na rynku usług fast food na przykładzie nowosądeckiego McDonald’a. Informacje do tejże pracy zebrane zostały podczas bezpośredniej rozmowy z kierownikiem nowosądeckiego McDonald’a oraz z otrzymanych źródeł dotyczących restauracji, jak też z własnych obserwacji autora pracy. Marka McDonald’s jest jedną z najlepiej rozpoznawanych na świecie. W dużym stopniu to zasługa skutecznej reklamy. Nowosądecki McDonald’s prowadzi różne działania promocyjne, są to między innymi promocje sezonowe, rozdawanie upominków, udostępnianie ulotek informacyjnych, rozdawanie różnych artykułów, gratisów, czy też branie udziału w akcjach charytatywnych. Wszystkie działania dotyczące reklamy w nowosądeckim McDonaldzie podejmuje kierownictwo. Jednak reklamy proponuje i wprowadza dział marketingu sieci McDonald’s. Kierownictwo wprowadza wszystkie wymagane materiały, ale sami nie powiększają ich ilości, ani też nie zwiększają ich zasięgu. Nowosądecki McDonald’s nie posiada własnej strony internetowej, nie ma także audycji radiowej. Stosuje tylko reklamę zewnętrzną w postaci banerów, pylonu, jak też różnego rodzaju ulotek. Reklama w McDonaldzie skutkuje tym, iż wzbudza zainteresowanie produktem, sprawia pozytywne wyobrażenie o danym produkcie oraz powoduje, że dana reklama utkwi w pamięci potencjalnych klientów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi