Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Bombik, Magdalena"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Skuteczność kampanii promocyjnej wykorzystującej product placement
    (2011-03-07 10:48:47) Bombik, Magdalena; Rutkowski, Marek
    Celem pracy jest analiza zasad wykorzystania product placement, poznanie opinii na temat tej formy promocji, poznanie zasad i realiów, w jakich jest on wykorzystywany i odkrycie na jakim poziomie kształtuje się lokowanie produktu w Polsce, zakładając, że w Ameryce jest to jedna z najpopularniejszych niestandardowych form promocji. Istotną częścią projektu były przeprowadzone badania bezpośrednie w okresie 26-27.02.2011 roku. Wykorzystaną metodą badawczą była ankieta, a techniką - ankieta bezpośrednia. Badanie przeprowadzono na próbie 100 studentów WSB-NLU. Badanie miało na celu sprawdzenie czy respondenci identyfikują marki lokowane w programach telewizyjnych i grach komputerowych, a także pozyskanie informacji na temat oceny product placement w programach telewizyjnych. H1: Product placement jest skuteczną formą promocji. Respondenci potrafią podać nazwy marek umieszczanych w telewizji i grach komputerowych. H2: Respondenci doceniają product placement jako alternatywną formę promocji wobec tradycyjnej reklamy. H3: Produkty lokowane w nośnikach product placement zachęcają odbiorców do zakupu. H4: Respondenci wolą product placement od przerywania programu tradycyjnym blokiem reklamowym. Wszystkie postawione hipotezy okazały się prawdziwe, a przeprowadzone badania pomocne dla dokładniejszego poznania oceny i zachowań odbiorców product placement.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi