Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Borkowska, Aneta"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Kampanie reklamowe nowości produktowych na przykładzie Iphonea 3G, Coca Coli Zero oraz Mobilkinga
    (2009-03-16 21:09:57) Borkowska, Aneta; Chlipała, Paweł
    Celem pracy jest analiza oraz ocena kampanii reklamowych wprowadzających nowości produktowe bądź usługowe na rynek. Tak sformułowany cel pracy zdeterminował konieczność sformułowania następujących hipotez badawczych: H1: Większość konsumentów informację o nowościach czerpie z Internetu, H2: Im bardziej oryginalna jest kampania reklamowa nowego produktu, tym w większym stopniu przyciąga uwagę konsumenta, H3: Kontrowersyjne elementy kampanii reklamowej odciągają uwagę od przekazu koncentrując ją na elementach reklamy, H4: Mężczyźni reagują na reklamy nowości z dziedziny sprzętu RTV i AGD, natomiast kobiety na reklamy produktów spożywczych. W pracy wykorzystano pozycje literatury z ekonomii, zarządzania i marketingu oraz źródła internetowe i materiały branżowe kampanii. Tłem były jednak własne badania, traktujące w sposób kompleksowy problematykę kampanii reklamowych wprowadzających nowości na rynek, przeprowadzone na grupie 200 respondentów zróżnicowanych pod względem płci, wieku czy miejsca zamieszkania. W badaniach wykorzystano kwestionariusz ankiety internetowej. Pomimo, iż trzy czwarte ankietowanych popiera kampanie reklamowe analizowanych nowości iPhone’a, Coca Coli Zero i Mobilkinga, to jednak niewielu z nich (6%) ulega reklamie dokonując zakupu zaraz po jej obejrzeniu. Wielu rozważa dokonanie zakupu w przyszłości (25%), czeka na opinię znajomych, którzy pierwsi wypróbują nowość (12%), czy też dokonuje zakupu dopiero po dokładnym przeanalizowaniu oferty i ewentualnie po konsultacji z inną osobą 10%). Pozostali nie ulegają reklamie w żaden sposób (9%).

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi