Przeglądaj wg Autor "Britchenko, I.G."
Teraz wyświetlane 1 - 12 z 12
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Efektywnistʹ stratehicznoho uprawlinnia pidpryjemstwamy: suczasni probłemy ta perspektywy jich wyriszennia: monohrafija(PUET, 2013) Mikłowda, W.P.; Britchenko, I.G.; Kubinij, N.Ju.; Didowycz, Ju.O.Książka przedstawia teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania strategicznego i czynniki, które wpływają na skuteczności zarządzania strategicznego w obecnych warunkach gospodarczych. Warunki i zasady wdrożenia systemu zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwach przemysłowych Ukrainy. Ocenę funkcjonowania zakładów produkujących wody mineralne regionu Zakarpackego i pokazuje znaczenie zarządzania strategicznego w osiąganiu wysokiego poziomu rentowności. Dla nauczycieli, doktorantów, specjalistów, naukowców, przedsiębiorców i osoby zaangażowane we wdrażanie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwach.Pozycja Ekonomiczni probłemy rozwytku pidpryjemnyćkoji funkciji w sektorach ekonomiky nacionalnoho hospodarstwa(Ministerstwo Oswity i Nauky Ukrajiny, Donec. Nac. Un-t Ekonomiky i Torhiwli imieni M. Tuhan-Baranowśkoho, Połtawśkyj Uniwersytet Ekonomiky i Torhiwli, 2012) Britchenko, I.G.; Momot, O.M.; Sajenko, W.H.Monografia poświęcona jest badaniom funkcji biznesowej w proporcji trzech sektorach gospodarki narodowej. Analiza pierwotnego sektora gospodarki narodowej przyniosła przykład przedsiębiorstw państwowych systemu penitencjarnego, drugi - jednostki produkcyjne przedsiębiorstw przemysłowych, trzeci - świadczenie usług bankowych. Zawartość funkcji przedsiębiorcy na warunkach rynkowych państwa. Uogólnione składniki warunków organizacyjnych i ekonomicznych w zakresie funkcjonowania krajowych sektorów gospodarki, w związku z rozwojem funkcji gospodarczej. Modele produkcji i usług w środowisku gospodarczym państwa. Przeznaczony dla naukowców, profesjonalistów i studentów.Pozycja Kontrolinh: nawczalnyj posibnyk(Wołynśki oberehy, 2015) Britchenko, I.G.; Kniazewycz, A.O.Podręcznik przygotowany zgodnie z programem modelu dyscypliny "Kontrola" dla studentów specjalności "Zarządzanie" i obejmuje wszystkie zagadnienia w ramach tego programu. Istota kontroli, jej rola i znaczenie w działalności gospodarczej przedsiębiorstw, mieści się w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Mamy scharakteryzowany obiekt, jego rodzaje i narzędzia metodologiczne. Dużo uwagi poświęca się rachunkowości zarządczej w controllingu systemu. Zastosowano także zasady kontrolowania potrzebne do nauki i praktycznego zastosowania narzędzi do kontrolowania, śledzenie rozwoju operacyjnego przedsiębiorstwa, zgodnie z ustalonymi wytycznymi. Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów szkół o specjalności "Zarządzanie organizacjami", naukowców, doktorantów, profesorów ekonomii, jak również do wykorzystania w procesie przekwalifikowania i dokształcania kadry naukowej, pedagogicznej i administracyjnej.Pozycja Korporatywni widnosyny w bankiwśkomu sektori : finansowi mechanizmy ta marketynhowi stratehiji : monohrafija(Wołynśki oberehy, 2016) Hawryłko, P.P.; Kużelew, M.O.; Britchenko, I.G.W monografii zbadano podstawę koncepcyjną dla powstawania i rozwoju stosunków korporacyjnych powstałych w związku z działalnością w sektorze bankowym. Problem funkcji biznesowych w systemie stosunków korporacyjnych, w szczególności korzystanie z określonych funkcji biznesowych w sektorze bankowym. Książka zawiera metody oceny bazy klientów banków komercyjnych, strategie marketingowe na zatrzymanie klienta jako narzędzie do optymalizacji konkurencyjności banku, jak również proponowane strategie zwiększania konkurencyjności banków w integracji Ukrainy z UE. Kwestie rozwoju bezpieczeństwa finansowego banków w systemie stosunków korporacyjnych, badano główne zagrożenia dla bezpieczeństwa finansowego instytucji bankowych i zaproponowano ramy koncepcyjne tworzenia mechanizmu w celu zapewnienia bezpieczeństwa finansowego banku. Dla nauczycieli i pracowników naukowych, doktorantów, praktyków, członków administracji, a także wszystkich zainteresowanych tym problemem naukowym.Pozycja Marketynh u bankach: nawczalnyj posibnyk(RWW PUSKU, 2008) Britchenko, I.G.; Bielawcew, M.I.; Tiahunowa, N.M.Podręcznik szkoleniowy przedstawia teorię i naukowe podstawy marketingu w bankach, główne parametry mechanizmów marketingowych z tworzeniem, prowadzeniem i dystrybucją kapitału bankowego, jego narzędzi, produktów, procesów, jak również zwiększenie konkurencyjności banku i systemu bankowego poprzez stosowanie marketingu w bankach i optymalizacji struktury zarządzania. Dla nauczycieli, doktorantów, mistrzów i specjalistów, jak również dla badaczy i osób zainteresowanych działaniami marketingowymi banku i systemu bankowego.Pozycja Marketynh u banku : Navchalʹno-metodychnyy posibnyk dlya samostiynoho vyvchennya dystsypliny(KNEU, 2010) Nikitin, A.V.; Ivanova, T.H.; Britchenko, I.G.; Momot, O.M.Edukacyjno metodyczny przewodnik do samodzielnej nauki przedmiotu "Marketing w banku" jest przygotowany dla studentów studiujących według planu studiów licencjackich i uczą tego przedmiotu jako przedmiotu do wyboru. Edycja uzupełnia książkę naukową z przedmiotu "Marketing w banku" (zespół autorów za redakcją А. В. Nikitina, wydany KNEU 2006 r.) z uwzględnieniem właściwości kompetencji przyszłych specjalistów z zawodu "Marketing". W edukacyjno metodycznym podręczniku są rozpatrzone teoretyczne i praktyczne aspekty kursu, mieszczą się pytania do samokontroli, praktyczne zadania, terminologiczny słownik do tematów kursu, materiały treningu i polecana literatura. Uwaga jest zwrócona na właściwości stosowania instrumentów marketingu w instytucjach banków z uwzględnieniem specyfiki bankowego ustawodawstwa na Ukrainie.Pozycja Markietingowyje stratiegii prodwiżenija obrazowatielnych usług w nacyonalnom intierniet-prostranstwie Ukrainy: monografija(OOO «Techserwis», 2014) Jewicz, Ju. Ju.; Britchenko, I.G.W książce przedstawiono aktualne zagadnienia promocji produktów edukacyjnych w przestrzeni internetowej Ukrainy, promowanie produktów MBA na ukraińskim rynku usług edukacyjnych. Dla nauczycieli, studentów i specjalistów, a także dla naukowców, pracowników wyższych uczelni, specjalistów reklamowych, przedsiębiorców i osób zainteresowanych strategiami marketingowymi w celu promowania w sieci produktów edukacyjnych.Pozycja Organizacyja uprawlenija bankowskim rynkowiedienijem (tieorija, mietodołogija, mietodika)(ІIEPD NAN Ukraїni, 2001) Britchenko, I.G.Monografia zawiera teoretyczne i metodologiczne podstawy zarządzania kontami bankowymi i stanowiska metodyczne na temat tworzenia i wykorzystywania systemów komunikacyjnych i zarządzania marketingowego w branży bankowej. Książka nadaje się do samodzielnej nauki dla prowadzących szkolenia grupowe i magistrów ekonomii.Pozycja Perspektywy innowacijnoho rozwytku infrastruktury turistycznoji Hałuzi Zakarpatśkoho rehionu(Wydawnyctwo "Centr nawczalnoji literatury", 2015) Britchenko, I.G.Perspektywa ekosportowej zdolności kredytowej branży turystycznej regionu Zakarpacia w obecnej sytuacji gospodarczej, z uwzględnieniem współpracy transgranicznej i integracji Ukrainy do europejskiej przestrzeni gospodarczej i społeczno-kulturowej.Pozycja Sistiemnostʹ bankowskogo dieła i riealnyj kapitał(IEPI NAN Ukrainy, 1998) Britchenko, I.G.Książka analizuje bieżące problemy podejścia systemowego do działalności bankowej, do jej metodologii, a także podstawowe narzędzia nauki o bankach i funkcjonujących praktyk, w szczególności rozważa istotę zarządzania, ich klasyfikacja opiera się na kategoriach obiektywnych stosunków organizacyjnych i kierowniczych, w wyniku koncepcji rozwoju zarządzania strategicznego. То рozwoliło systemowo zbadać możliwości własności kapitału inwestycyjnego jako jego najważniejszej cechy, wyceny nieruchomości w skutecznych działaniach banków. Dla badaczy i praktyków pracujących w systemie biznesowym, jak również dla nauczycieli i studentów uczelni i kierunków ekonomicznych.Pozycja Stratehiczne uprawlinnia konkurentospromożnistiu: epistomołohiczni pidchody ta praktyczna probłematyka(PUET, 2012) Mikłowda, W.P.; Britchenko, I.G.; Kubinij, N.Ju.; Kołodynśkyj, C.B.; Cicak, Ł.M.Monografia analizuje teoretyczne i praktyczne zagadnienia zarządzania strategicznego konkurencyjnością systemu społeczno-gospodarczego na poziomie regionalnym i krajowym. Ujawniono epistomologiczne podejścia do natury konkurencyjności zaawansowanym paradygmatem rozwoju, co pozwala na pokrycie podstawowych nowoczesnych koncepcji zarządzania strategicznego. Monografia wiele uwagi poświęca roli i znaczeniu małych przedsiębiorstw w tworzeniu krajowej i regionalnej przewagi konkurencyjnej. W książce ukazano model zarządzania strategicznego konkurencyjnością regionu. Książka jest przeznaczona dla naukowców, ekspertów w zakresie zarządzania strategicznego, studentów zarządzania strategicznego gospodarek krajowych i regionalnych.Pozycja Suczasni technołohiji nawczannia u wyszczij szkoli : modulnyj posib¬nyk dla słuchacziw awtorśkych kursiw pidwyszczennia kwalifikaciji wykładacziw MIPK PUET(PUET, 2013) Strelnikow, W.Ju.; Britchenko, I.G.Publikacja podręcznika jest spowodowana koniecznością nauczycieli i praktykujących naukowców w zaleceniach dotyczących stosowania nowoczesnych technologii edukacyjnych szkół wyższych Ukrainy, oparte są na idei Procesu Bolońskiego. Technologie intensywnego szkolenia to: modułową technologię jako otwarty system uczenia się; Technology Research (heurystyka) szkolenia; technologie symulacji szkoleniowych - szkolenia psychologiczne, społeczne i technologie uczenia się dyskusji; spółdzielnia uczenie się, uczenie technologię we współpracy; edukacja rzutowe. Instrukcja będzie interesująca dla naukowców, nauczycieli gimnazjów i uczniów w instytucjach oświatowych, rodziców.