Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Britchenko, Ihor"

Teraz wyświetlane 1 - 3 z 3
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Bankovskiy marketing : organizatsiya protsessov investirovaniya : monografiya
    (Natsional'naya Akademiya Nauk Ukrainy. Institut Ekonomiko-Pravovykh Issledovaniy Nan Ukrainy, 1997) Britchenko, Ihor
    W monografii analizuje się teoretyczne i metodyczne podstawy organizacji marketingu bankowego i procesów inwestowania na jej podstawie. Teoretyczna część jest prezentowana przez uzasadnienie teoretycznych podejść do analizy prawidłowości kształtowania marketingu bankowego, opracowaniem jego narzędziowego i pojęciowego aparatu. Praktyczna część jest oparta na metodykach doskonalenia inwestowania zasobów, struktur zarządzania bankami i stosowaniem w nich metod marketingu bankowego. Wyciąga się wnioski i proponuje się mechanizm organizacji przeszkolenia systemu kadrowego i podwyższenia kwalifikacji pracowników banków.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Intehrovani bankivski posluhy ta konkurentospromozhnist bankivskoyi systemy
    (RVV PUSKU, 2008) Momot, O.M.; Britchenko, Ihor
    W monografii przedstawiono teoretyczne i praktyczne aspekty kształtowania, wprowadzenia i przesuwania innowacyjnych zintegrowanych bankowych usług, które pozwalają zwiększyć konkurencyjność zarówno pojedynczych banków i całego systemu bankowego Ukrainy przy jednoczesnym podwyższeniu dochodów bankowych operacji i zmniejszeniu ich kosztu. Przedstawiono przewagi i perspektywy rozwoju zintegrowanych bankowych usług, ich specyfikę i aktualną rolę w warunkach późniejszej integracji Ukrainy do światowych bankowych procesów i wzmacniania konkurencji w bankowym sektorze gospodarki Ukrainy.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Kliyentela yak mekhanizm vyznachennya vartosti komertsiynoho banku
    (RVV PUET, 2011) Trykozenko, O.H.; Britchenko, Ihor
    W monografii przedstawiono teoretyczne i praktyczne aspekty kształtowania, wprowadzenia i przesuwania innowacyjnych podejść do klientów banku komercyjnego jako narzędzie do określenia jego wartości. Przedstawiono teoretyczne podstawy oceny kosztu banku komercyjnego, podwyższenia konkurencyjności banku komercyjnego przez wyznaczenie jego klientów, zrealizowano modelarstwo kosztu banku komercyjnego z uwzględnieniem jego klientów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi