Przeglądaj wg Autor "Broniszewski, Jacek"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Postawy i zachowania ludzi młodych wobec internetowych serwisów społecznościowych(2013-06-26 10:28:35) Broniszewski, Jacek; Rutkowski, MarekW pracy przedstawiono istotę i znaczenie postaw i zachowań konsumenckich z punktu widzenia zarządzania oraz faktyczne zachowania i postawy ludzi młodych wobec serwisów społecznościowych. Ponadto w pracy zaprezentowano opinie respondentów na temat ww serwisów. Identyfikacji faktycznych postaw i zachowań dokonano w toku badań marketingowych przy użyciu narzędzia jakim był kwestionariusz ankiety. Badanie miało charakter ogólnopolski i zostało przeprowadzone poprzez internet (ankieta internetowa) na stuosobowej próbie respondentów w wieku 18-35 lat. Do najważniejszych wniosków z badań należy zaliczyć: zaledwie sześciu na stu badanych nie korzysta z serwisów społecznościowych. Badani najczęściej korzystają z serwisów społecznościowych jako narzędzi komunikacji, serwisy społecznościowe posiadają zdecydowanie pozytywny wizerunek wśród badanych, tylko część z preferowanych elementów oferty jest rzeczywiście wykorzystywana przez badanych. Prawie 90% osób korzysta z serwisów społecznościowych dłużej niż 3 lata. Głównym celem korzystania z serwisu społecznościowego jest kontakt zarówno w celach osobistych jak i służbowych oraz edukacyjnych.