Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Budaj, Ewelina"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wynagrodzenie jako narzędzie motywowania pracowników do pracy na przykładzie hotelu SPA Dr Irena Eris Krynica-Zdrój
    (2010-07-21 10:11:11) Budaj, Ewelina; Wołowiec, Tomasz
    Celem pracy jest analiza stosowanego systemu wynagrodzeń w praktyce funkcjonowania Hotelu SPA Dr Irena Eris oraz ocena wpływu stosowanych narzędzi motywowania na efektywność pracy i zaangażowanie pracowników. Tak sformułowany cel pracy zdeterminował postawienie kilku cząstkowych pytań badawczych: 1. Czy wysokość wynagrodzeń z punktu widzenia pracownika jest dla niego satysfakcjonująca? 2. Czy funkcjonujący system wynagrodzeń w badanym przedsiębiorstwie spełnia swoją funkcję motywacyjną? 3. Czy stosowany system zachęca pracowników do podnoszenia kwalifikacji zawodowych? Praca zawiera cztery rozdziały i zakończenie. W rozdziale pierwszym omówiono istotę i funkcję wynagrodzeń oraz szczególną uwagę zwrócono na formy i struktury wynagrodzeń. Rozdział drugi przedstawia rodzaje systemów płac, zaczynając od najbardziej popularnych, poprzez coraz nowocześniejsze, wskazując w jakich warunkach organizacyjnych właściwe jest zastosowanie danego systemu. W rozdziale trzecim omówiono bardzo istotne dla tej pracy zagadnienie, jakim jest motywowanie pracowników, a także społeczne zaangażowanie się kadry w proces pracy. Przede wszystkim interesować nas będzie takie motywowanie ludzi, w wyniku którego będą oni podejmowali działanie korzystne nie tylko dla siebie, ale i dla przedsiębiorstwa. Rozdział czwarty prezentuje system wynagrodzeń pracowników badanego przedsiębiorstwa. Omówiono w nim przede wszystkim warunki zatrudniania oraz wynagradzania pracowników, a ponadto dokonano analizy składników płac. Właściwe motywowanie przyczynia się do efektywne go zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji. Budując lojalność pracowników wobec firmy, która przekłada się na jego zaangażowanie i efektywność wykonywanych obowiązków. Zaufanie pracowników do organizacji staje się podstawowym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej, gdyż czynnik ludzki i jakość zatrudnionych pracowników to tak zwany „kapitał psychospołeczny organizacji". Współczesne organizacje budują swoją siłę w oparciu o właściwe motywowania i nagradzanie pracowników.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zarządzanie jakością usług hotelarskich na przykładzie Hotelu SPA Dr. Ireny Eris w Krynicy-Zdroju
    (2014-07-08 18:00:33) Budaj, Ewelina; Reśko, Dariusz
    Celem pracy była próba określenia czy zarządzanie jakością w Hotelu SPA Dr. Ireny Eris wpływa na zadowolenie klientów i jakie czynniki o tym decydują. W pierwszym rozdziale pracy przedstawiono zarys dziejów hotelarstwa. W tym rozdziale opisano także bazę hotelową z podziałem na kategorie i ich funkcjonowanie w 2012 roku na rynku polskim. Zakończeniem tej części pracy jest prezentacja hoteli SPA i Wellness. Rozdział drugi poświęcony został na wyjaśnienie podstawowych pojęć z kategorii jakości usług. Kolejny podrozdział zawiera czynniki, które decydują o rozumieniu pojęcia jakości w branży hotelarskiej. Wskazano na rolę czynników środowiskowych, gospodarczych i polityczno – prawnych. Zakończenie tego rozdziału stanowi opis standardów jakości ISPA, ponieważ Hotel Dr Ireny Eris jako pierwszy w Polsce może poszczycić się Międzynarodowym Certyfikatem ISPA. Rozdział trzeci stanowi charakterystykę hotelu. Zaprezentowano w nim misję i strategię firmy oraz opisano szczegółowo standardy, które są wyznacznikami dla personelu i jednocześnie określają poziom jakości usług. Przedstawiono także bazę materiałową obiektu i ofertę hotelu. Całość wzbogacono zdjęciami. Część empiryczną rozpoczyna rozdział dotyczący metodologii badań. Zaprezentowano w nim przedmiot i cel badań, określono problemy badawcze. Kolejna część rozdziału metodologicznego zawiera opis zastosowanych metod i narzędzi badawczych oraz opis obszaru i organizacji badań. W kolejnej części zawarto analizę zebranego materiału w postaci wykresów i tabel. Całość zamykają wnioski dotyczące prowadzonych badań, ze szczególnym odniesieniem do postawionych hipotez badawczych

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi