Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Budek, Mateusz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Marka jako źródło budowania pozycji konkurencyjnej małego przedsiębiorstwa na rynku lokalnym
    (2015-08-03 14:24:24) Budek, Mateusz; Gwiżdż, Andrzej
    Celem niniejszej pracy jest przedstawienie marki rozumianej jako zbiór elementów rozpoznawczych przedsiębiorstwa w roli narzędzia promocji. Pierwszy rozdział opisuje sektor małych i średnich przedsiębiorstw, jego definicję i cechy. Opisano historię rozwoju sektora w Polsce oraz wpływ małych firmy na gospodarkę kraju i Unii Europejskiej. Drugi rozdział przedstawia marketingowe podejście do marki, jej funkcje oraz możliwości budowania przewagi konkurencyjnej. Rozdział trzeci prezentuje palarnie kawy Maestrocafe, firmę z sektora MSP. Opisany został rynek kawy w Polsce i na świecie, a także historia branży kawowej. Ostatni rozdział opisuje metodologię, cele i hipotezy badań. Analizę wyników ankiety i weryfikację postawionych wcześniej hipotez.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi