Przeglądaj wg Autor "Budek, Mateusz"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Marka jako źródło budowania pozycji konkurencyjnej małego przedsiębiorstwa na rynku lokalnym(2015-08-03 14:24:24) Budek, Mateusz; Gwiżdż, AndrzejCelem niniejszej pracy jest przedstawienie marki rozumianej jako zbiór elementów rozpoznawczych przedsiębiorstwa w roli narzędzia promocji. Pierwszy rozdział opisuje sektor małych i średnich przedsiębiorstw, jego definicję i cechy. Opisano historię rozwoju sektora w Polsce oraz wpływ małych firmy na gospodarkę kraju i Unii Europejskiej. Drugi rozdział przedstawia marketingowe podejście do marki, jej funkcje oraz możliwości budowania przewagi konkurencyjnej. Rozdział trzeci prezentuje palarnie kawy Maestrocafe, firmę z sektora MSP. Opisany został rynek kawy w Polsce i na świecie, a także historia branży kawowej. Ostatni rozdział opisuje metodologię, cele i hipotezy badań. Analizę wyników ankiety i weryfikację postawionych wcześniej hipotez.