Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Budnik, Wioleta"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Decyzje podejmowane przez konsumentów przy wyborze oferty produktowej na przykładzie artykułów spożywczych
    (2010-07-26 19:57:21) Budnik, Wioleta; Chlipała, Paweł
    Celem niniejszej pracy była ocena zachowań i postaw konsumentów w zakresie zakupu produktów i marek spożywczych, a co za tym idzie określenie wpływu cech produktu na postępowanie konsumenta. Dlatego należy udowodnić, że decyzje nabywcze konsumenta przy zakupie artykułów spożywczych są uzależnione od poszczególnych cech produktu. Przedmiotem rozważań zawartych w pracy są decyzje podejmowane przez konsumentów przy zakupie produktów na rynku artykułów spożywczych. Aby czynnik zakupowy mógł powstać, musi zaistnieć decyzja o zakupie dowolnego produktu. Proces decyzyjny jest więc efektem działania na psychikę człowieka danego bodźca. Innymi słowy można powiedzieć, że podejmowanie decyzji polega na wyborze określonego działania z zestawu możliwych czynności. Podsumowując można stwierdzić, że zachowania konsumentów podlegają stopniowym zmianom. Na rozwijającym się rynku artykułów spożywczych, konsumenci coraz bardziej świadomie dokonują wyborów, kierując się coraz częściej czynnikami nie tylko cenowymi ale także marką lub smakiem. Rosnąca świadomość klientów odnajduje odzwierciedlenie w większym zainteresowaniu produktami o wysokiej jakości oraz bardziej wyszukanym smaku.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi