Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Bugno, Marcin"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Utworzenie modelu i symulacja obsługi koparki przy wykorzystaniu oprogramowania 3ds Max i Unreal Engine
    (2015-11-21 16:30:31) Bugno, Marcin; Białas, Franciszek
    Tematem niniejszej pracy jest symulacja obsługi koparki, przy wykorzystaniu środowiska 3ds Max i silnika graficznego Unreal Engine 4. Pierwszą częścią projektu jest opis poszczególnych etapów tworzenia realistycznego, trójwymiarowego modelu koparki jednonaczyniowej w programie 3ds Max 2013. W dalszej części przedstawione jest odpowiednie przygotowanie utworzonych modeli do późniejszego zaprogramowania ich w symulacji. W drugiej części pracy zaprezentowane jest importowanie oraz nadanie ruchu poszczególnym elementom koparki dzięki użyciu odpowiednich skryptów. Od poruszania się układu napędowego, po ruch wszystkich części osprzętu roboczego maszyny. W tej części opisano również programowanie sterowania oraz zastosowane w czasie symulacji efekty wizualne i dźwiękowe. Osiągnięty efekt końcowy to realistyczna symulacja koparki.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi