Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Bulanda, Paulina"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Proces kreowanie marki artystycznej na przykładzie Dawida Podsiadło
    (2022-07-14) Bulanda, Paulina; Sidor, Maria
    Cel pracy to pokazanie procesu kreowania marki artystycznej. Odwołano się do teorii zarządzania marką znaną z podręczników ekonomicznych i zastanowiono się nad ich zastosowaniem w branży kulturowej, gdzie podmiotem jest sztuka. Praca pokazała jak budować silną markę artystyczną. Skoncentrowano się na branży muzycznej. Nie jest to częsty przedmiot rozważań. Temat pracy można określić jako niszowy. Pozyskane wyniki potwierdziły stawianą tezę. Wykorzystano metodę badawczą jaką jest studium przypadku (case study), analiza zza biurka (desk research), czy badanie ilościowe. Cześć empiryczną oparto o analizę kariery polskiego wokalisty Dawida Podsiało. Analiza podejmowanych działań, narzędzi, czy strategii stosowanych w zarządzaniu karierą pokazała, jak artysta powinien budować swoją markę i funkcjonować w branży. Potwierdzono, że silna marka artystyczna może korzystać z elementów teorii zarządzania marką. Spełnienie tych kryteriów pomogło prezentowanemu artyście w zdobyciu kluczowego miejsca na polskiej scenie muzycznej. Powyższe wnioski stanowią podstawę do kolejnych analiz w tym obszarze. Pracę oparto na publikacjach cenionych autorów i współczesnych twórców m.in. na „Strategicznym zarządzaniu marką” Kellera, czy „The Brand Gap” Neumeiera. W części empirycznej wykorzystano dostępne materiały m.in. „Case Study kampanii promującej Małomiasteczkowy”. Wywiady, podcasty i artykuły umożliwiły rzetelną analizę przypadku potwierdzającą tezę, iż Dawid Podsiadło to silna marka artystyczna.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi