Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Buras, Daniel"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza funkcji reklamy na przykładzie hurtowni alkoholu G.H.D. Prochota
    (2015-03-30 22:57:37) Buras, Daniel; Łyszczarz, Halina
    W pracy „Analiza funkcji reklamy na przykładzie hurtowni alkoholu G.H.D. Prochota” przedstawiona została problematyka związaną z jednym z elementów marketingu jakim jest reklama. Niniejsza praca ma charakter badawczy i złożona jest z trzech rozdziałów. Pierwszy z rozdziałów poświęcony jest zagadnieniom teoretycznym, przedstawiona zostaje w nim istota reklamy, a także jej cele i funkcje. Znajdują się w nim również opisy różnych rodzajów reklamy i jej nośników. Rozdział pierwszy kończy się przybliżeniem czytelnikowi czynników kształtujących funkcję reklamy. W drugim z rozdziałów znajdują się informacje dotyczące opisywanego w pracy przedsiębiorstwa. Rozdział rozpoczyna się opisem powstania hurtowni G.H.D. Prochota oraz przedstawieniem w jaki sposób przedsiębiorstwo się rozwijało i jaki jest główny rynek zbytu hurtowni. Rozdział kończy się przedstawieniem specyfiki działalności reklamowej w sektorze spirytusowym. Ostatni z rozdziałów zawiera prezentację i analizę badań własnych, które zostały oparte na technice ankiety. Wyniki badań własnych zaprezentowane zostały za pomocą diagramów i wykresów. Celem pracy była analiza funkcji reklamy w hurtowni alkoholu G.H.D. Prochota, a także przybliżenie czytelnikowi skomplikowanych mechanizmów, na których opiera się reklama.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi