Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Burkat, Maciej"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Rozwój produktu w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie Atlas Sp. z o.o.
    (2014-07-31 12:47:41) Burkat, Maciej; Bąk, Janusz
    Przedmiotem niniejszej pracy jest rozwój produktu w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Atlas. W opracowaniu przedstawiono rozwój Zaprawy Klejowej Atlas GL i Atlas Plus jako produkty zaliczane do ścisłej czołówki i mające duży wpływ na postrzeganie marki Atlas jak również wynik ekonomiczny przedsiębiorstwa. Zdefiniowano takie pojęcia jak: produkt, strategia, analiza, marketing, marka, zarządzanie, badania marketingowe oraz informacja marketingowa. W pracy przedstawiono funkcje marketingowe występujące w przedsiębiorstwie, strukturę kompozycji marketingowej oraz narzędzia analizy marketingowej. Przedstawiono również kluczową rolę informacji i wiedzy rynkowej oraz badań marketingowych na podstawie których podejmowane są strategiczne decyzje przedsiębiorstwa wobec konkurencji i klientów. Opisano firmę Atlas, jej historię, strukturę, nagrody oraz obszar działania. Przedstawiono produkty firmy Atlas: Zaprawę Klejową Atlas Gl i Atlas Plus ich właściwości na tle konkurencji. Następnie analizowane strategie marketingowe wykorzystane przez firmę Atlas do ich udoskonalenia, a także wyniki zaistniałych zmian i ich wpływ na działalność całego przedsiębiorstwa.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi