Przeglądaj wg Autor "Burkat, Maciej"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Rozwój produktu w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie Atlas Sp. z o.o.(2014-07-31 12:47:41) Burkat, Maciej; Bąk, JanuszPrzedmiotem niniejszej pracy jest rozwój produktu w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Atlas. W opracowaniu przedstawiono rozwój Zaprawy Klejowej Atlas GL i Atlas Plus jako produkty zaliczane do ścisłej czołówki i mające duży wpływ na postrzeganie marki Atlas jak również wynik ekonomiczny przedsiębiorstwa. Zdefiniowano takie pojęcia jak: produkt, strategia, analiza, marketing, marka, zarządzanie, badania marketingowe oraz informacja marketingowa. W pracy przedstawiono funkcje marketingowe występujące w przedsiębiorstwie, strukturę kompozycji marketingowej oraz narzędzia analizy marketingowej. Przedstawiono również kluczową rolę informacji i wiedzy rynkowej oraz badań marketingowych na podstawie których podejmowane są strategiczne decyzje przedsiębiorstwa wobec konkurencji i klientów. Opisano firmę Atlas, jej historię, strukturę, nagrody oraz obszar działania. Przedstawiono produkty firmy Atlas: Zaprawę Klejową Atlas Gl i Atlas Plus ich właściwości na tle konkurencji. Następnie analizowane strategie marketingowe wykorzystane przez firmę Atlas do ich udoskonalenia, a także wyniki zaistniałych zmian i ich wpływ na działalność całego przedsiębiorstwa.