Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Buszek, Danuta"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Szkolenie pracowników jako element zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie Sanatorium Continental w Krynicy-Zdroju
    (2011-01-06 16:25:38) Buszek, Danuta; Miś, Alicja
    Celem niniejszej pracy jest analiza oraz ocena procesu szkoleniowego pracowników na przykładzie Sanatorium Continental w Krynicy-Zdroju. Praca składa się z trzech rozdziałów, w części teoretycznej przedstawiono zagadnienia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz szkoleniem pracowników poprzez analizę fachowej literatury. W części empirycznej wykorzystano analizę dokumentacji udostępnionej przez Sanatorium, badania kwestionariuszowe oraz przeprowadzono wywiad otwarty ze starszym specjalistą ds. administracyjnych. Specyfika pracy w przedsiębiorstwach turystycznych, jakim jest sanatorium, polega na bezpośrednim kontakcie z klientem, dlatego odpowiednio przygotowana do pracy kadra ma kluczowe znaczenie w budowaniu przewagi konkurencyjnej danej jednostki na rynku usług turystycznych. Z tego względu każda nowoczesna organizacja, która chce utrzymać się na współczesnych i bardzo dynamicznie rozwijających się rynkach powinna dbać o pracowników oraz traktować szkolenie i doskonalenie personelu jako inwestycje w rozwój całego przedsiębiorstwa. Na podstawie przeprowadzonych badań, można zauważyć, iż pracownicy chcą się szkolić i doskonalić, a rozwój zawodowy, podnoszenie kwalifikacji i uczenie się nowych umiejętności jest dla nich niezmiernie istotne. Jednak mają poczucie, iż firma nie uwzględnia ich potrzeb i nie do końca spełnia ich oczekiwania pod względem organizowanych szkoleń. A przecież poszerzanie i podnoszenie kwalifikacji personelu jest powinnością każdego przedsiębiorstwa, które chce konkurować z innymi w branży. Aby przystosować się do zmian w otoczeniu oraz sprostać wyzwaniom współczesności przedsiębiorstwa turystyczne nie mogą zapominać o tym, że świadczenie usług na odpowiednim poziomie jest możliwe dzięki właściwym kwalifikacjom każdego pracownika. Powinny pamiętać, że dobrze wyszkolony, zadowolony z pracy i zmotywowany pracownik jest największym skarbem przedsiębiorstwa.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi