Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Bylica, Dominik"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza wizerunku marki BMW
    (2011-03-31 13:24:34) Bylica, Dominik; Rutkowski, Marek
    Celem pracy jest przedstawienie wizerunku jednej z marek samochodów osobowych klasy Premium – marki BMW. Niniejsza praca zawiera cztery rozdziały. W pierwszym zaprezentowano wybrane problemy teoretyczno-metodyczne związane z zarządzaniem marką. Aby zrozumieć zarządzanie marką przybliżono pojęcia tożsamości, wizerunku oraz reputacji. Przybliżono charakterystykę wybranych strategii stosowanych w zarządzaniu oraz uwarunkowania efektywnego zarządzania. Rozdział drugi prezentuje wybrane zagadnienia z zakresu kształtowania wizerunku marki. Zostały przedstawione podstawowe zasady kształtowania marki, charakterystyka stosowanych metod, jak również źródła informacji i techniki jako podstawy badania wizerunku. Trzeci rozdział zawiera historię powstania firmy BMW, analizę tożsamości marki oraz zastosowanie najnowszej technologii. W trzecim rozdziale opisano wizerunek marki BMW wśród klientów, zaprezentowano stosowane narzędzia marketingu i reklamy przez koncern BMW w Polsce i na świecie. Rozdział czwarty to próba analizy działań firmy BMW w zakresie budowania wizerunku marki z wykorzystaniem ankiety internetowej. W pracy wykorzystano literaturę z zakresu zarządzania, reklamy oraz psychologii, a także publikacje z zakresu motoryzacji, marki i materiały szkoleniowe BMW.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi