Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Byrczak, Marcin"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Sposoby pozyskiwania klientów przez mikroprzedsiębiorstwa działające w środowisku lokalnym i ich efektywność na przykładzie miasta Muszyna
    (2015-10-14 05:23:24) Byrczak, Marcin; Pawłowski, Krzysztof
    Praca porusza problem promowania się na rynku lokalnym najmniejszych firm - działań przez nie podejmowanych w tym zakresie oraz ich skuteczności - a także tego, w jaki sposób starają się one sprostać oczekiwaniom klientów. Badania prowadzono dla sześciu mikroprzedsiębiorstw zarejestrowanych w mieście Muszyna w formie bezpośrednich wywiadów z ich właścicielami oraz rozbudowanych ankiet przeprowadzanych wśród 100 mieszkańców całej gminy. Liczba ankiet przypadających na daną miejscowość została ustalona w oparciu o dane statystyczne dotyczące liczby jej mieszkańców. Pięć spośród badanych firm zajmuje się lub zajmowało świadczeniem usług z zakresu sprzedaży, korepetycji, fotografii, mycia samochodów, gastronomii oraz hotelarstwa, a jedna – produkcją. W wyniku przeprowadzonych badań udało się ustalić, że głównym czynnikiem decydującym o wyborze danej oferty przez mieszkańców gminy jest niska cena. Choć w niektórych przypadkach – jak np. wybór korepetycji lub zamawianie mebli – wyprzedza ją jakość i dobra opinia panująca na temat oferenta. Innym wnioskiem jest to, że informacje wśród mieszkańców tej małej społeczności rozchodzą się przeważnie „pocztą pantoflową” – często wystarczy po prostu wyraźnie oznakować lokal, aby wiedza na temat oferowanych usług lub produktów szybko trafiła do bardzo szerokiego grona potencjalnych klientów. Praca opisuje także w sposób szczegółowy podejście oraz oczekiwania potencjalnych klientów wobec usług świadczonych przez omówione w niej mikroprzedsiębiorstwa.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi