Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Cabaj, Mateusz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Budowa marki jako determinanta sukcesu przedsiębiorstwa
    (2015-09-28 17:45:12) Cabaj, Mateusz; Sokołowska-Woźniak, Justyna
    Niniejsza praca dotyczy budowy marki jako determinanty sukcesu przedsiębiorstwa. Zawiera informacje i pojęcia mające związek z marką oraz jej budową. Głównym celem pracy jest weryfikacja zachowań konsumentów w stosunku do rozpoznawalnej i budzącej zaufanie marki. W skład pracy wchodzą 3 rozdziały. Pierwsze dwa mają charakter teoretyczny i zostały opisane na podstawie dostępnej literatury przedmiotu. Ostatni rozdział przedstawia wyniki uzyskane z przeprowadzonej ankiety wśród 100 respondentów. Zebrane dane pozwalają na stwierdzenie, iż silna marka stanowi gwarancję sukcesu rozumianą tutaj jako lojalność wobec marki oraz cykliczne dokonywanie zakupu jej artykułów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi