Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Charkot Agata"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zarządzanie projektem międzynarodowym na przykładzie firmy Tim Hortons Inc.
    (2007) Charkot Agata; Mesjasz, Czesław
    Tradycyjne projekty są to pojedyncze projekty zlokalizowane zazwyczaj w jednym miejscu natomiast w dzisiejszych czasach, globalnego środowiska biznesu, połączeń i nabyć firm coraz częstszym zjawiskiem są właśnie projekty międzynarodowe. Według definicji projekty międzynarodowe to projekty, które dążą do osiągnięcia założonych celów w ograniczonym czasie, przy skończonych kosztach, angażując dużą ilość lokalizacji, różnorodność językową i kulturową. W związku z tym wymagają w wyższym stopniu rozumienia i wrażliwości gdyż to, co wydaje się do przyjęcia w lokalnym projekcie może zostać nie zaakceptowane po przekroczeniu granic. Efektywna komunikacja jest kluczowym, jeśli nie najważniejszym czynnikiem sukcesu ponieważ wpływa na każdy aspekt zarządzania projektami międzynarodowymi jak i na ich wydajności. Eksploatacja współczesnych technologii komunikacji zaopatruje projekt w cały zestaw narzędzi, które niwelują bądź całkowicie eliminują bariery skali globalnej. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie i opisanie wiedzy dotyczącej zarządzania projektami międzynarodowymi oraz ukazanie praktycznego jej wykorzystania na przykładzie międzynarodowej sieci restauracji Tim Hortons Inc. W pracy tej ukazano, iż organizacje oparte o międzynarodowe projekty, których kondycja finansowa zależy od właściwych decyzji podejmowanych każdego dnia, potrzebują najlepszego rozwiązania do planowania i zarządzania projektami, które pozwoli im zbudować przewagę konkurencyjną– takiego jak oprogramowanie do zarządzania projektami. Niniejsza tematyka została podjęta z uwagi na fakt, iż obecnie dziedzina zarządzania projektami międzynarodowymi wydaje się być coraz bardziej widoczna w polskiej gospodarce. Obok procesów dających się zauważyć na skalę światową takich jak globalizacja, czy duży postęp technologiczny, w Polsce dostrzegalne są dodatkowo inne procesy jak integracja z Unią Europejską czy coraz bardziej zauważalna działalności w naszym kraju światowych koncernów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi