Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Chmiel, Iwona"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zachowania konsumentów na rynku kawy
    (2012-03-29 12:23:01) Chmiel, Iwona; Wołowiec, Tomasz
    Znajomość zachowań nabywców pozwala określić jak konsument zachowa się w danej sytuacji, co może wpłynąć na jego postępowanie, dzięki czemu przedsiębiorcy mogą dokładniej określać plan działań marketingowych po poznaniu zwyczajów jakie odpowiadają danym konsumentom. Natomiast poznanie procesów jakie mają miejsce podczas podejmowania decyzji zakupu, ich determinantów oraz rodzajów, jak i poznanie zachowań nabywców po dokonaniu decyzji zakupu są podstawowymi kryteriami, według których klasyfikujemy konsumentów. Celem pracy jest próba opisania zachowań konsumenta na rynku oraz ukazanie procesów podejmowania decyzji, zwrócenie uwagi na ich charakterystykę oraz przedstawienie głównych zagadnień i problemów z tym związanych. Ponadto przeprowadzono badania zachowań mieszkańców Jasła na przykładzie rynku kawy. Praca składa się z czterech rozdziałów, które realizują przyjęte cele pracy. Trzy pierwsze rozdziały mają charakter teoretyczny i stanowią podstawę metodyczną do przedstawienia zachowania konsumentów na rynku kawy. Rozdział pierwszy przedstawia teorię zachowań konsumentów, pojęcie, istotę i zakres zachowania konsumenta, rozwój tych teorii i rodzaje zachowań konsumentów. Rozdział drugi to opis czynników wewnętrznych i zewnętrznych kształtujących zachowanie konsumentów. Rozdział trzeci to przedstawienie procesu podejmowania decyzji zakupu, rodzaju decyzji konsumenckich i faz podejmowania decyzji zakupu. Rozdział czwarty przedstawia charakterystykę rynku kawy w Polsce, jego strukturę podmiotową i przedmiotową, a także konsumentów kawy i ich zachowanie na rynku.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi