Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Chmielowska, Agnieszka"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Kształtowanie satysfakcji klientów sieci sklepów „Biedronka” w Dębicy
    (2009-10-07 15:59:42) Chmielowska, Agnieszka; Hadrian, Piotr
    Celem pracy jest ukazanie uwarunkowań kształtowania się satysfakcji klientów sieci sklepów Biedronka na przykładzie funkcjonowania sklepów w Dębicy. Stosownie do przyjętych założeń badawczych sformułowano kilka hipotez badawczych, których weryfikację przeprowadzono w części badawczej. Praca składa się z dwóch części: pierwsza ma charakter teoretyczny, druga – empiryczny. W rozdziale pierwszym omówiono kwestie satysfakcji klientów jako podstawy kształtowania ich lojalności względem firmy. Omówiono również istotę, rodzaje i poziomy lojalności, związki między zadowoleniem a lojalnością oraz sposoby, zasady i mechanizmy kształtowania satysfakcji klienta, a także ukazano istotę programów wynagradzania lojalności klientów. W rozdziale drugim omówiono kwestie traktowania klienta jako kapitału firmy, zindywidualizowanego podejście do klienta, kosztów marketingowych i rentowności poszczególnych klientów oraz kwestie zarządzania rentownością klientów. Rozdział trzeci porusza problemy pomiaru satysfakcji i lojalności klientów. W rozdziale czwartym przedstawiono proces kształtowania się satysfakcji klientów w świetle badań własnych na przykładzie klientów sklepów Biedronka w Dębicy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi