Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Chomiuk Marta"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Reklama prasowa jako forma współczesnej komunikacji wizualnej
    (2005) Chomiuk Marta; Tomalska, Halina
    We współczesnym świecie media pełnią istotną rolę zarówno w komunikacji masowej jak interpersonalnej. Zarówno prasa, telewizja, radio, czy Internet są współcześnie głównymi źródłami informacji, które pozwalają w warunkach globalizacji na szybki obieg informacji. Również reklamy zamieszczane w prasie docierają do odbiorców poprzez receptory zmysłowe i pełnią funkcję komunikacyjną. Przekazy reklamowe za pomocą sloganów, haseł i kodów wizualnych przekonują odbiorców do zainteresowania się produktem, a w konsekwencji jego ewentualnym zakupem. W pracy przedstawione zostały zagadnienia teoretyczne traktujące o reklamie, ze szczególnym uwzględnieniem reklamy prasowej oraz komunikacji wizualnej. Ważnym obszarem dociekań był sondaż opinii młodych odbiorców na temat komunikatów słownych w reklamie prasowej.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi