Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Chronowska, Wioletta"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Motywujące funkcje pracy dydaktyczno-wychowawczej w rozwoju zawodowym nauczycieli Szkoły Podstawowej w Wojnarowej
    (2012-02-28 15:49:17) Chronowska, Wioletta; Tomalska, Halina
    W niniejszej pracy dyplomowej omówiono zagadnienia związane z funkcją motywacyjną pracy dydaktyczno – wychowawczej nauczycieli oraz wpływem tejże motywacji na osiąganie kolejnych stopni rozwoju zawodowego. Celem pracy było ustalenie czy i w jakim zakresie wyodrębnione płacowe i pozapłacowe czynniki motywujące nauczycieli wpływają na ich stosunek do obowiązków zawodowych związanych z pracą dydaktyczno – wychowawczą oraz ustalenie czy mają w związku z nią poczucie satysfakcji i awansu zawodowego. Praca rozwija ten wątek merytoryczny, który dotyczy różnych przejawów pracy pedagogicznej nauczycieli w Szkole Podstawowej w Wojnarowej. W badaniach zastosowano metodę ankiety, a instrumentem badawczym był kwestionariusz ankiety. Założone cele badawcze oraz weryfikowana hipoteza pozwoliły stwierdzić, że aż 10 nauczycieli na ogólną liczbę 15 pedagogów osiągnęło najwyższy stopień rozwoju zawodowego, tj. nauczyciela dyplomowanego. Można wnioskować, że dobrze zmotywowany nauczyciel chętnie się rozwija i efektywniej wykonuje swoją pracę.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi